THE HURT CONFESSION

1.9K 240 31
                                    

Lee hi-my love










Ok guys now author nak start hiatus...ahahahaha author mungkin akan update pada hari khamis,jumaat dan sabtu sahaja sebb time tu cuti..


Enjoy before author update..

The Hurt Confession

"Why don't you understand my feeling.."




Malam itu,ji hoon terlupa sesuatu yang penting untuk beritahu pada park jimin.tangan ditangannya sempat dikerling sebelum melangkah masuk ke dalam bangunan tempat dimana park jimim tinggal..

Tatkala ji hoon sampai di aras apartment jimin kakiny mula berjalan ke apartment milik park jimin namun langkahnya terhenti apabila dia melihat suatu adegan yang tak disangka..

Park jimin sedang mencumbu perut song ji hyo..matanya bertukar bulat dan cepat-cepat dia menyorok di tempat lain..otakknya memutakan satu tafsiran tidak elok..

Wait..park jimin...song ji hyo???apa yang tengah berlaku sekarang ni?park jimin jatuh hati dengan song ji hyo ke?atau..diaorang pernah kenal??!!

Apa semua ni!!!!

Ji hoon Dapat melihat satu persatu tingkah laku jimin terhadap ji hyo..bagaimana caranya menatap wanita itu..ianya pandangan sebagai kekasih dan bukan sebagai rakan..

Apabila bibir park jimin mula bertindak liar ji hoon cepat-cepat mencelah..dia takkan biarkan reputasi park jimin hancur semata-mata kerana seorang wanita mengandung..

Matanya memandang kedua-dua mereka dengan penuh curiga..

"Apasal tiba-tiba kau datang rumah aku ni ji hoo?"soal jimin diingin..

Song ji hyo yang berada di situ mula menundukkan kepala dan segera masuk ke dalam rumah..ji hoon memandangnya dengan ekor mata sahaja..

"Aku datang sebab nak bagi jadual dekat kau untuk sabtu ni.."

"Aku ingatkan yang aku cuti.."

"Bang pd yang nak aturkan untuk kau..and then kau dapat cuti yang sebenar.."

Ji hoon menghulurkan jadual kerja jimin sebelum melihat kembali wajah pemuda itu.

"Concert khas park jimin??"soal jimin.keningnya terangkat sebelah..

"Well kbs buat khas untuk kau.."

Tanpa banyak soal lagi.jimin mengangguk kepala tanda faham lantas masuk ke dalam rumah.meninggalkan ji hoon keseorangan di luar..

Wajah ji hoon kembali tegang setelah bayangan park jimin tiada..dia perlu lakukan sesuatu sebelum keadaan menjadi semakin buruk..

"Song ji hyo..siapa dia dalam hidup park jimin.."

********************************

Jimin sedang bersiap berpakaian kemas untuk memperagakan barangan daripada jenama terkenal VICE.make up pada mukanya sudah siap dipakai menampakkan lagi dirinya semakin kacak..

[COMPLETED]ONE NIGHT STAND RELATIONSHIP (18+) ✔[SONG JI HYO X PARK JIMIN]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ