Almari

484 56 10
                                    

Dah ready nk bce? Kekekeke... Kalau takut jgn bce.... 😏👻

Part ni sbrnye dh buat separuh tpi hilang lps reset fon..huhuhuh~














" Tak percaya aku cerita ni. Merepek je. Ada ke hantu boleh tanam orang hidup-hidup?"  bebel Suga tak puas hati dengan cerita hantu disiarkan kat tv.

Btw siapa suruh kau percaya cerita tu suga oi...

" Ada...dalam movie ah." kata Jimin selamba. Suga menjeling Jimin kat sebelah.

" Merepek!"

" Aku tak cakap pun real life en."

Jin yang duduk diantara dua orang tu dapat rasakan keadaan tegang berlaku. Tanpa rasa bersalah Jin menarik telinga dua malaun tu.

" BODOH! PASAL HANTU TANAM ORANG HIDUP-HIDUP PUN NAK GADUH. SEBELUM AKU NAIK HANTU DAN TANAM KORANG HIDUP-HIDUP BAIK KORANG SEMUA PERGI BERAMBUS MASUK BILIK!!!" Terkial-kial semua bangun lalu masuk ke bilik masing-masing. Tak sanggup nak tengok Jin mengamuk.

Jin kalau dah marah..lagi seram dari hantu.

" Pasal korang berdua lah aku hilang mood nak tengok cerita hantu. Haih~" keluh Jin. Baru nak langkah kaki Jin dapat rasakan ada sesuatu tengah perhatikan dia.

Wut the fish~

Satu badan Jin menggigil kuat.

" Oi hyung. Asal kau ni? Parkinson ke apa?" Suga melihat Jin pelik. Dengan pantas Jin menoleh ke arah Suga dengan gaya 'beradab' dia.

" Asal kau tak tido lagi?! Buat terperanjat orang je!" marah Jin.

" Aku nak tidur dengan kau."

......

" Weh bodoh. Kau share room ngan aku kan syial. Jangan memacam." Jin menutup tubuh badan seolah-olah Suga ni ada taste dengan lelaki.

" Aku tak gheii macam VKOOKMIN tu. Aku takut~" Disebabkan Suga buat muka puppy dia Jin terpaksa relakan Suga berkongsi satu katil dengan dia.

Tulah tadi berlagak sangat...huhuhu

.

.

.

" Huh~" Matanya melirik setiap sudut yang ada dalam bilik. Takut ada sesuatu kang merayap.

Dipandang pula muka hensem Jin yang enak tido. Suga mengedikkan badan.

Diri terasa gheii....

Plak!

Terkejut beruk Suga. Dialih pandangan dari muka Jin ke arah almari yang berhadapan katil dorang. Direnung lama almari tu tapi tiada apa-apa bunyi.

Plak!

Aish...jangan ditegur.

Disebabkan almari diorang ni bukan jenis yang buka tapi yang macam slide.

Pintu almari perlahan-lahan terbuka seoah-olah ditarik dari dalam. Walaupun dalam gelap Suga masih boleh nampak apa yang berlaku. Satu badan Suga berpeluh bila hampir separuh almari terbuka menampakkan dalam almari yang gelap dan sesuatu merangkak keluar dari dalam almari.

Suga dengan gelabah mengejut Jin kat sebelah yang tak sedar badan kena goncang kuat bagai nak runtuh langit. Tu kalau letak Boom kat sebelah entah bangun ke tak.

" JIN HYUNG BANGUN SYIAL!" Tapi hampa badan Jin langsung tak tunjuk respons dia akan bangun. Suga memandang ke arah almari dan pelik sebab almari elok je tertutup seperti tiada tanda-tanda kena buka.

Suga mengeluh perlahan. Dihadapkan badan ke belakang dan....

" Hehehehe~"

" ARGHHHH!!!"





Saya tgk setiap part bnyk readersnyer eh...huhuhu kalau best comment ler..jgn diam je...😪

[C] BTS Mystery Horror StoryWhere stories live. Discover now