På kvällen satt Angelina och Riley i soffan igen och tittade på någon tråkig film. Jag tror ingen av dem egentligen tittade på filmen. Angelina tittade upp på Riley.
- Gillar du filmen? frågade hon.
- Uh, aa, typ, ljög Riley och log mot Angelina. Angelina fnyste lätt och flinade sedan mot Riley. Deras ögon möttes, och de tittade länge in i varandras ögon. Riley tittade in i Angelinas klarblå ögon, och Angelina in i Rileys mörka mystiska ögon. Riley lade sin hand på hennes lår och lade den andra handen runt Angelinas käke. Angelinas läppar var så nära Rileys, hon kunde känna honom andas mot hennes läppar. Då plötsligt släpptes bomben, och Rileys läppar mötte Angelinas. Riley kysste Angelina passionerat och Angelina besvarade oskyldigt. Rileys läppar var helt otroliga, och hans andedräkt luktade svagt av mint. Snart blev kyssen mer intensiv och Riley började smeka och över Angelinas kropp. Hans händer på hennes kropp kändes underbart. Riley började dra upp Angelinas linne, och när han insåg att hon inte sade emot, så ställde han sig piggt upp.
- Jag hämtar kondom, sa han glatt och försvann sedan kvickt in mot sitt rum. Då insåg Angelina vad hon höll på med. Herregud! Hon var påväg att ha sex med sin styvbror. Detta var inte okej. Vad höll hon på med egentligen? Var hon så jävla lättflörtad? Angelina rättade snabbt till sitt linne och harklade sig långsamt. Hon måste kunna behärska sig bättre.
- Jag har två olika men jag tänkte att... började Riley.
- Det blir inget. Vi är styvsyskon. Sluta provocera mig, sade Angelina kortfattat.
- Vänta, va? Frågade Riley.
- Sluta p-r-o-v-o..
- Men du var ju så på nyss? frågande Riley och satte sig besviket ned i soffan.
- Ja, för du provocerade mig, suckade Angelina. Riley smekte försiktigt med handen upp för hennes lår. Angelina flyttade bort sitt ben, inte igen.
- Bjud hit någon annan tjej istället, sade Angelina, vilket hon senare på kvällen ångrade. Riley bjöd mycket riktigt dit en tjej, och det hördes högljutt när de låg med varann i rummet bredvid Angelina. Angelina låg i sin säng medan hon hörde de högljudda stönen och skriken då och då. Angelina försökte plugga in hörlurarna i öronen och lyssna på musik, men ljuden hördes igenom. Tillslut blev hon jävligt irriterad och reste sig upp och ställde sig utanför Rileys rum och bankade på dörren.
- Kan ni hålla käften?! Grannarna börjar ju fan undra vad som händer! röt Angelina genom dörren. De stannade upp i några sekunder, och blev tysta. Då plötsligt öppnades dörren, och där stod en naken Riley. Angelina riktade snabbt bort huvudet och lade en hand över sina ögon. Han var verkligen självsäker den killen! Hon hann aldrig se något, och ångrade det kanske lite efteråt.
- Du vet, vi kan ha trekant, om du vill, flinade Riley. Angelina hade fortfarande ett bortvänt ansikte.
- Bara dämpa er lite, okej? sa Angelina irriterat och klampade sedan iväg mot sitt rum. Några sekunder senare satte dem igång igen, om inte ännu mer högljutt.
YOU ARE READING
Min sexiga styvbror
Teen FictionAngelina avskyr en kille i skolan. Killen är så irriterande, en riktig playboy, men i hemlighet tycker nog alla att han är väldigt snygg. Hon avskyr ännu mer att hennes mamma, och killens pappa har en affär tillsammans, och när det sedan kommer ut a...