Kapitola 2.

89 7 0
                                    

Monru vypla monitor. Čapla kovovou tyč a šla do řidící místnosti. Larry seděl u okna a koukal ven. Will si četl knihu a Roy si připravoval jídlo.

Řídící místnost je největší místnost v celé lodi a tak tu dělali skoro vše. Jedli, probírali co dál a plánovali. Bylo tu řízení lodě, pak i stůl a police se zásobami jídla, několik židlí připevněných k podlaze a věci potřebné na úkol který tu mají. Pokud ale chtěli teplé jídlo museli si zajít ven. Berg byl přepravní ne domácí.

Bylo tu pár dalších místnosti. Technická místnost byla plná krabic s elektronikou včetně přístroje na spojení s Pravou Rukou. Ležela tu ještě deka, na které Monru spala aby rychle ragovala kdyby někdo zavolal nebo by byl výpadek, což se stávalo často. Berg sloužil jako samonabíjecí motor,bylo to výhodné ale nespolehlivé. Byla tu i malá koupelna se sprchou, umyvadlem a záchodem, ten vedl do moře. Další místnost sloužila ke spaní ale spal tam pouze ten kluk z města. Zbytek spal v řídící místnosti.

Kluk se zotavoval z rány na hrudi. Spal. Jeho jméno nevěděli. Byl nejspíše starší než onaynebo aspoň rozhodně vyšší. Krom rány na hrudi měl ještě spoustu dalších ran. Celého ho omyli a ošetřili ho. Předtím na sobě měl jakousi uniformu. Teď měl jen kraťasy kterých se Roy vzdal, i tak se jeho tělo potilo a utápělo v něčem podobném jednoduché teplotě, ovšem jeho tělo horké nebylo.

Roy a Will byli bojovníci. Byli zkušení v boji a taky k němu byli vybavení. S Willem se zná už pár let, je sice trochu postarší ale v boji se jeví jako býk. Roy je od Právé ruky, je druhý nejmladší, po Monru. Je černovlasý a tmavooký. Zatímco Will je velice hovorný, Roy radši mlčí ale i tak se s ním občas baví.

Larry je technik. Řídí loď a jel s ními aby se staral o technickou stránku bergu a pak stáhl data. Působí upjatě a upjatý i je. Je ale i líný a obtloustlý. Monru se s sním radši ani moc nebaví.

Monru došla k Willoj a sedla si k němu. Opřela si hlavu o jeho rameno a četla si s ním. Knihu již četla mnohokrát. Will také. Ale i tak se oba začetli do příběhu stvořeným před infekcí.

Po chvíli,(Monru se začetla takže čas přestala vnímat a tak neví, zda to byla chvíle či několik hodin) , se ozvalo praskání.

"Další smažená vejce, Royi? Mohl by jsi uvařit i něco jiného"  zavrčel Larry znechuceně sedící u stolu.

"Larry, ty by jsi to sám spálil a pokud ne nějak zvláštně by ty vajíčka křupali. Buď rád že máme aspoň nějaká vajíčka v týhle zemi bez ničeho" zasmála se mu Monru. Ten se na ni pouze chladně podíval a tím vytvořil větší úsměv na dívčině tváři.

Why? Bloody why?! Where stories live. Discover now