MERHABA ADIM ROSE.18 YAŞINDA BİR KIZIM TEK YAŞIYORUM ANNEMLER İŞİ YÜZÜNDEN BENİ KOCAMAN LONDON'DA YALNZ BIRAKTILAR SAĞOLSUNLAR AMA İSTEDİĞİM GİBİ HAREKET EDEBİLİYORUM PARTİLER VERİYORUM VSVS.. İŞTE YERİNDE İYİ YERİNDE SİNİRLİ BİRİYİM.OKULU SEVERİM SEVMEM İŞTE TAM BİR ORTASINI BULAMADIM AMA ŞÜKREDİYORUM Kİ OKUL KAPANICAK 1 HAFTA KALDI GİTMEM DE LANET MÜDÜR GELİN DİYOR B*K MU VAR ACABA ÇOK MERAK EDİYORUM YA GİDİP SORSAM MI ? ACABA ??!
ßU AKŞAM ARKADAŞLARIMLA BARA GİDECEĞİMİZ İÇİN ALIŞVERİŞ MERKEZİNE GİTTİM.ÇOK GÜZEL KISA BİR ELBİSE ALDIM PANTOLONDAN NEFRET EDERİM DOĞRUSU.ONA UYGUN BİR AYAKKABI ALDIM VE EVE GELDİM İNANMIYORUM! SAAT 6 OLMUŞŞ!
HEMEN ELBİSEYİ GİYDİM.AYAKKABILARIMI DA GİYDİM.BİR TANE UFAK ÇANTA ALDIM SAÇLARIMI HAFİF MAŞA YAPTIM MAKYAJIMI TAMAMLADIKTAN SONRA DEMİ DE GELMİŞTİ.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX15DK SONRA
SONUNDA ŞU BARA GELEBİLDİK MİLLET HİÇ ÖPÜŞMEMİŞLER GİBİ NEYDESE İÇLERİNE DÜŞÜCEK KADAAR ÖPÜŞÜYORLAR OHA LAN BENDE ONLARA BAKARKEN DEMİ BENİ HEMEN ÇEKTİ İÇERİ GİRDİĞİM DE AYNI MANZARAYLA KARŞILAŞTIM HERKES BİLDİĞİNİZ GİBİ
YÜRÜMEYE ÇALIŞIRKEN SANIRIM BİRİNİN AYAĞINA BASMIŞTIM''AAA DİYE BİR SES DUYDUM TAM ÖNÜME BAKTIĞIMDA YEŞİL GÖZLÜ KIVIRCIK BİR ÇOCUK GÖRDÜM İÇİMDEN''OHA TAŞŞ !! ''DİYE SÖYLENDİM ''BEN BEN ÇOK ÖÖ-ZÜR DİLERİM''
''HAYIR HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL SENDE HAKLISIN ÇOK KALABALIK.''
BİR SÜRE ONA BAKTIKTAN SONRA DEMİNİN BENİ SÜRÜKLEDİĞİNİ ANLADIM 2 SAAT İÇTİKTEN SONRA DIŞARI ÇIKTIM DEMİ HANIM BİRİNİ BULMUŞ BİLE SARIŞIN MAVİ GÖZLÜYDÜ (TAHMİN ETTİNİZ DİMİ :dS:)
BENİ BIRAKTILAR HEH KALDIM ORTADA.BİR SAĞA BİR SOLA SAVURUYORDUM KENDİMİ AA DİYE İNLEDİM HEH O KADAR PARA VERDİĞİM AYAKKABININ TOPUĞU KIRILDI BİR DE YAĞMUR YAĞIYOR UFF!! YÜRÜMEYE ÇALIŞIRKEN BİR ARABA GELDİ AA BU O ÇOCUKTU HADİ GELL DEDİ BENDE ''OLMAZ RAHATSIZ ETMİYİM ŞİMDİ''
İÇ SESİM:KİMİ KANDIRIYORSUN ROSE! SIRILSIKLAM İŞTE BİNMEK İSTİYORSUN.! İÇ SESİM HAKLIYDI
''AA HADİ GEL 2 SAAT DÜŞÜNME ŞİMDİ ARBA ÇARPÇAK''
''İYİ PEKİ.'' DEDİM
ARABADA KENDİMDEN BAHSETTİM İSMİ HARRY'MİŞ GÜZEL ASLINDA AYNI KENDİSİ GİBİ...XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMLÜK DE BÖYLE OLSUN DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZIN ONA GÖRE DEVAM EDİCEM HABERİNİZ OLSUN ÖPÜLDÜNÜZ .