kérdés,amire nem kapható válasz

273 21 5
                                    

Jelenbeli Juvia:

Nemhittem a szememnek és a fülemnek. Ez egyszerűen lehetetlen!! Nem lehet GRay az ellenségem!! Hiszen csak most teljesült be az álmom. Nem lehet ez a jövő. Egyszerűen NEM LEHET!!!!

Grayre néztem és láttam rajta a döbbenetet. Szerintem ő se akarta elhinni. Majd visszavezettem a tekintetem a küzdő felekre.

-Látom fejlődtél!-mondta a férfi, azaz Gray jövőbeli énje

-Ne lepődj meg ezen. Ez egy Fairy Tail mágusnak természetes. Egykoron neked is természetes volt!-mondta a másik énem és ismét összecsaptak. Először Gray került a földre, de miután felált ellentámadást indított és sarokba szorította a lányt. A csatájukat nézve azonban elfelejtkeztem az ellenfelemről, aki ezt kihasználva rám támadt. Gyorsulás mágiát használt. Olyan gyors volt hogy nem láttam őt. Ő késeit használva sebzett meg engem. Hamar sikerült egy pajzsot felállítanom, azonban ez nem volt elég és ezt ő is tudta. Bizakodva felnevetett. Azt hitte hogy a kezében van az életem. Viszont elfelejtkezett valamiről! Én uralom a vizet......nem is uralom......inkább egy vagyok vele. Érzem a vizet minden porcikámban. És ezt ki is fogom használni-döntöttem el. Lehunytam a szemem és koncentráltam. Tudtam mit akarok. Nem kellett hogy sokáig működjön. Viszont muszály volt hogy pontos legyen. Ezt a varázslatot még anyától tanultam. Nehéz, viszont nem lehetetlen megcsinálni. Éreztem ahogy szél támad a teremben és körém gyűlik, megemelve a hajamat és meglobogtatva a szoknyámat. A padló és a mennyezet néhány helyen berepedt és a repedéseken keresztül először csak apró cseppekben majd szinte özönvíszerűen ömlöttek a cseppek. Felemeltem a két kezem és a két tenyerem között létrehoztam egy energia gömböt.


-Mégis mi történik itt?

-Mi a franc...?

-Mi a...?

-Boszorkány!-és hasonlóakat hallottam

-Aki Fairy Tail mágus , annak nem esik baja-mondtam halkan. Éreztem a vizet és annak energiáját.- Mistress of Water-Lost World ( Magyarul: Vizek úrnője-Elveszett világ)

A víz kitört és elárasztott mindent. A ellenség 2/3-a távozott a vízzel együtt így más csak páran maradtak akikkel Natsu, Lucy és a többiek hamar elbántak. A csata végeztével Natsu elkiáltotta magát

-Gyorsan keressétek meg Gajeelt és Levyt-azzal a jövőbeli énem felé kezdett volna szaladni,azonban Erza visszarántotta

-Mégis hovákészültél?-nézett rá Erza,mire a fiú vigyázba vágta magát és válaszolt

-Sehová Erza!-vágta magát vigyázz állásba Natsu.


Visszafordultam és tovább néztem a heves csatát. Egyik fél sem hátrált meg de amin a legjobban meglepődtem hogy hezitálás nélkül estek a másiknak, a szemükben pedig iszonyatos gyűlöletet és csalódottságot tudtam felfedezni. Grayre néztem aki csak megszorította akezem. Nem értem. Én szeretem, ő szeret....akkor mégis hogy fogunk idáig jutni?


-Menjetek már! Fogy az idő!-kiálltotta a harcoló vízmágus

HIrtelen valaki húzni kezdett.Először a kezemre majd a kéz tulajdonosára néztem. Gray volt az.

-Gyerünk!-adta ki az utasításokat Erza és ezzel elkezdtük Levyt és Gajeelt felkutatni.

Egyik szobáról a másikra értünk de semmi. Már vagy a századik szobánál jártunk mikor hirtelen feltűnt Gajeel, Levy és még 2 kosztümös alak. Arcukat csukja fedte.

-Yo srácok!-köszönt Gajeel

-Mi az hogy "Yo"? Hol voltatok ti ketten?- Már vagy 1 órája titeket keresünk és nagyon éhes lettem ettől!-tetette magát Natsu

-Hasznosabb dolgokat csináltam mint te Szalamandra-vágott vissza Gajeel

-Verekedni akarsz fémfejű?

-Ez a beszéd Szalamandra- és már egymásnak is estek volna hacsak Lucy nem szól közbe.

-Bocsi hogy közbe szólok de az egyik az hogy dolgunk van a másik pedig -és a csuklyások felé fordult-ti kik vagytok?

-Barátok-szólalt meg az egyik és Levy kezébe nyomott egy tárgyat. Kicsi, szürke kerek tárgy volt egypici kék pontal a közepén-adjátok oda Juviának-azzal hirtelen eltűntek és csak kettő pici tócsa maradt utánuk.

-Water Chips- mondta Juvia

-Szóval a jövőbeli éned csinált 2 tócsát hogy elvégezze a piszkos munkát?-kérdezte Natsu

-Leegyszerűsítve igen.

-Király!

-Rendben most indulás vissza!-adta kia a parancsot Erza. A torkomban dobogott a szívem. Mi történhetett míg nem voltunk ott? Vége van már vagy még küzdenek? És ilyesfajta kérdésekkel volt még tele a fejem.

Visszaérve pedig nem láttunk mást minthogy mégmindig küzdenek.

-Ice make : Hammer

-Water Nebula-fogott ellentámadásba a jövőbeli énem


-Ez kevés lesz -mondta magabiztosan- Ice Make: One Sided Chaotic Dance

Hirtelen több száz kard repült el a levegőben és a jövőbeli énem egyik pillanatról a másikra esett össze.


Odarohantam hozzá.Az ölembe vettem afejét és könnyek között próbáltam valamit tenni. De nem én voltam az egyetlen. Mindenki köré gyülekezett.


-Semmi baj minden rendben lesz-próbálta nyugtatni Lucy azonban hiába. A fejét elfordítottamés Grayre nézett


-Khg-köhögött. Vért.-Mi...ért? Mi..ért csi..ná..lod..ezt? Meg...megbíztam benned a...ahogy....a ...többiek is. De te el...el..elárul...tál ...minden..kit. Mégis miért?-kérdezte halkan és a következő pillanatban megállt a szíve.......



Gruvia-Megtalált jövő-BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now