end ; JoonHyo

3.8K 356 98
                                    

준효
JOONHYO.


🌸🌸🌸

Pelukkan dipereratkan bagaikan tidak mahu lepas. Jihyo gadis ini tidak lepas dari mencengkam baju Namjoon, dia terlalu takut untuk melepaskan Namjoon.

 Jihyo gadis ini tidak lepas dari mencengkam baju Namjoon, dia terlalu takut untuk melepaskan Namjoon

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Jihyo?"

"Tak nak, saya tak nak cakap dengan awak", Jihyo menyembamkan wajahnya terus ke dada Namjoon "Saya nak duduk macam ni je"

"Nado", tubuh genit Jihyo dipeluk.

Hanya Tuhan sahaja yang tahu bertapa peritnya Namjoon saat mendapati isterinya hilang dari hospital tanpa pengetahuan si suami.

Dia separuh mati merindui Jihyo. Gadis ini mengalami amnesia akibat dari kemalangan rempuhan kereta ketika mereka ingin menuju ke percutian honeymoon mereka.

Lain pula jadinya bila mereka kemalangan. Namjoon cedera hanya ditangan kanan manakala Jihyo koma terlantar di hospital sehinggalah dia disahkan mengalami amnesia.

Cuma Omma dan Appa sahaja menjadi memori tetap Jihyo. Oleh itu, Omma Appa membawa Jihyo lari dari Namjoon ketika Namjoon tiada berdekatan. Mereka berbuat begitu kerana Omma Appa Jihyo tidak pernah setuju dengan perkahwinan JoonHyo.

Mereka tidak suka Namjoon menjadi menantu mereka. Mereka selamat berkahwin pun atas kehendak anak tunggalnya. Ibu Bapa Jihyo diketagorikan dalam Ibu Bapa yang bersikap TERLALU mengongkong anak.

"Tak peliklah kenapa awak selalu nasihat saya, betulkan salah saya, jaga saya, tahu saya ada di dalam almari bila saya stress", ujar Jihyo tiba-tiba "Dan tak pelik juga kenapa saya lebih selesa dekat dengan awak. Kenapa lah saya tak perasan semua tu"

Namjoon perlahan mengucup ubun-ubun Jihyo "Jangan cakap macam tu jeball. Baguslah awak dah sembuh semula, saya bersyukur sangat"

"Saya mintak maaf", getaran suara Jihyo kedengaran "Mian hissk sebab tak ingat siapa awak sebelum ni"

"Tak, bukan salah awak. Patutnya dari awal lagi saya patut jaga awak dekat hospital haritu"

Jihyo mengeleng "Jangan tinggalkan saya Namjoon. Saya sayang awak"

"Saya sayang awak lebih lagi"

Namjoon mengusap rambut Jihyo sebelum mereka tersorong ke alam mimpi bersama. Harap, mimpi yang indah ye?

🌸🌸🌸

________________________________

[ Jungkook ]

Maafkan saya Jihyo, tolong maafkan saya. Saya dah fikirkan pasal ni, saya akan berhenti kacau awak. Saya akan move on dari semua ni, saya mintak maaf. Saya tahu apa salah saya dan saya harapkan kebahagiaan datang untuk awak. Semua ni berikan pengajaran untuk saya dalam hidup, hargai pengorbanan orang yang kita sayang. Ini message terakhir yang awak akan terima dari saya. Ingat, ibu bapa awak cuma nakkan yang terbaik untuk awak. Selamat tinggal.

[C] Wifeless | NamjoonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora