Πρόλογος

21 0 0
                                    

Σε λένε Άρια και είσαι δεκαέξι χρόνων.Ζεις  μόνο με την μητέρα σου, αφού οι γονείς σου είναι χωρισμένοι.Δεν είναι κάτι που σε ενοχλεί ιδιαίτερα, διότι η αγάπη της μητέρας σου είναι υπεραρκετή για να συμπληρώσει το κενό της πατρικής παρουσίας.
Το γυμνάσιο τελείωσε και ήταν ώρα να γίνει μεταβίβαση στο λύκειο.Είσαι μία άριστη μαθήτρια αν και πολλές φορές σε παρασύρει η βαρεμάρα σου.Δεν έχεις πολλούς φίλους, ούτε κάποια κολλητή που να σε υποστηρίζει.Γενικώς, πάντα είχες μια δυσκολία να κάνεις φίλους,που να μένουν, χωρίς να σε παρατάνε τελικώς.
Υπήρχαν πολλές φορές που παραπονιόσουν στην μαμά σου για αυτό το θέμα, όμως εκείνη πάντα σου έλεγε να κάνεις υπομονή και το σωστό άτομο θα ερχόταν.
Μετά λοιπόν από ένα ικανοποιητικό καλοκαίρι και αρκετή αγωνία, η ώρα για να ανοίξουν τα σχολεία έφτασε.Η καρδιά σου χαροπάλευε από το άγχος, καθώς δεν θα ήξερες κανέναν και θα έπρεπε να κάνεις νέες γνωριμίες.Κατι αρκετά δύσκολο για σένα αφού ήσουν αρκετά άβολη.

-Λοιπόν δεν θέλω να μου αγχώνεσαι... όλα θα πάνε μια χαρά!

-Εντάξει μαμά.

Βρισκόσασταν έξω από το σχολείο.Πέρνοντας μια βαθιά ανάσα, εισχώρησες μέσα στο χώρο του λυκείου.Εριξες μια ματιά τριγύρω,μπας και δεις κάποιον γνωστό σου αλλά που τέτοια τύχη!
Έκατσες σε μια γωνίτσα, περιμένοντας να αρχίσει η προσευχή.Ενιωθες πολύ άβολα.

"Δεν μπορεί να ανοίξει η Γη να με καταπιεί;"

Το κουδούνι χτύπησε και μετά την προσευχή και το λόγο του διευθυντή, όλοι οι μαθητές μπήκαν στις τάξεις.

ΣΥΓΝΏΜΗ ΑΓΆΠΕΣ ΠΟΎ ΕΊΝΑΙ ΤΌΣΟ ΜΙΚΡΌΣ Ο ΠΡΌΛΟΓΟΣ ΑΠΛΆ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΏΣΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΌ BACK UP STORY ΠΡΙΝ ΠΡΟΧΩΡΉΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΉ ΙΣΤΟΡΊΑ 😊 ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΈΣΕΙ!!!!❤

Loving you (Greek)Where stories live. Discover now