Bab 4

1.7K 67 1
                                    

     Kami berjalan mencari kedai makan yang berdekatan.Nasib menyebelahi kami apabila satu restoran mewah terletak betul-betul di hadapan hotel kami."For 3 people,please."kataku lalu kami mengekori pekerja wanita ini ke tempat duduk yang kosong.Satu siulan dapat aku tangkap hasil daripada meja sebelah.Tiga jejaka tampan memerhati kami dari atas sehingga bawah.

"Kita dah dapat mangsa."kata Amy."Layankan sahaja.Budak-budak kaya ni weyh."kata Misha sambil memuncungkan mulutnya pada kunci kereta lelaki-lelaki tersebut.Honda,Mercedese dan Audi.Kalau tukar duit sini,berapa banyak boleh dapat beb.Kami pun apa lagi,layankanlah."Let's go to club,girl."kata seorang lelaki berbaju merah sambil mempelawa aku."Aku pergi dulu.Goodluck."katakku lalu berjalan disisinya menuju ke kelab malam.

Misi bermula...

"Let's have some fun tonight."kata lelaki itu."It's not that easy,boy."kataku apabila kami sampai di bilik."Oh really? Then I'll make it easier."katanya lalu menahanku didinding."You will regret it"kataku sengaja mengumpannya."of course not! Why should I regret it?"tanya dia.

"because.."

Aku menolaknya ke katil lalu duduk diatasnya.Tali pinggangnya aku buka lalu aku jerut dilehernya."Hey,you are too aggressive.I like it"dia menyangka aku hanya bermain dengannya tapi salah.Aku melepaskan lehernya lalu mengikat tangannya."Let me taste you first."kataku."go get it."katanya dengan nada yang selamba.Senyuman sinis terukir dibibir sebelum pisau lipat di poket aku keluarkan.

"Woaa.You already prepared everything tonight."katanya apabila aku mengoyakkan bajunya."Well,yeah.Boy,rest in peace."kataku."Wha—"kata-katanya terpotong kerana tikaman yang aku lakukan tepat di dadanya.Darah mula memancut keluar.Baunya amat mengasyikkan.Aku menghisap sedikit demi sedikit darah itu.Sudah seperti Raja Bersiung,aku terlalu ketagih dengan darah.Aku masuk ke bilik air untuk membersihkan diri.Kunci kereta,beg dompet,jam tangan dan telefon aku ambil untuk dapatkan duit.

"William Saadiq.Mati pada pukul 11 malam.Bertempat di Sunshine Club.Rest in peace."

Aku keluar dari bilik dan ternampak Amy dan Misha yang turut keluar pada waktu yang sama.Senyum puas terukir dibibir.Inilah waktu untuk mengira duit.Duit Dubai yang tinggi nilainya.Dapat mencecah rm5 juta kutipan ketiga-tiga jejaka malang.

     "Esok,kita shopping."kata Misha lalu menutup lampu bilik tanda ingin tidur.Haih,senangnya dapat duit...

Bersambung...

Assassin [COMPLETE]✔Where stories live. Discover now