EP 13

936 25 6
                                    

Di bagunan lama..

SIATUASI' SEOKJIN

seokjin membuka matanya perlahan lahan kerana Matahari yang sangat Panas memacar Mukanya.. Dia sangat Terkejut dengan Ke adaan nya.

Dia di ikat dengan Kerusi. Mulutnya di ALilit dengan tali dan Kakinya.. dia Meronta ronta tapi ikatan tu sangat Kuat dan dia menyerah..Dia melihat sekeliling Tersebut. Di sekeliling Itu sangatlah menyeramkan dan di seberang sana ada hujan.. hanya ada Bagunan yang sudah Lama menetap disitu..

Seokjin menoleh ke Hadapan. matanya Membulat besar.bila melihat sekujur Tubuh lelaki Di ikat seperti Nya juga.muka Nya banyak parut Dan lembam..Di leher nya ada Parut kesan luka.. Seokjin menjerit Tapi lelaki itu tidak Sedar.. kerana lelaki Itu sangatlah lemah.. Kepalanya menunduk Ke tepi..

Seokjin tetap Meronta ronta dan Lilitan pada mulutnya Longgar.. "HO-S-HO--! SE-!HOSEOK!!!" Jerit seokjin.. apabila Melihat lelaki tersebut..Iaitu adalah hoseok..

"Sial..siapa yang buat Semua ni..!" Marah Seokjin.. seokjin Meronta sekali lagi Dan kerusi itu Terjatuh di bawa seokjin..

"Erghhh." Seokjin Meringis.. hoseok Terjaga dari pengsannya.perlahan Lahan dia membuka Matanya dan Melihat ke bawah..Dia ingin bersuara Tapi apakah daya Nya..nyawanya Telah di seksa oleh Org tadi.. "hmm!!hmm!!"Hoseok bergerak gerak..

"Hoseok kau okey!!?" Jerit seokjin.. hoseok Berhenti meronta ronta Mula mengeluh lemah.Hoseok menggeleng Kan kepalanya. Rambut Nya basah akibat Kepeluhannya keluar..

"Kau okeykan!? Kenapa Kau tak bersuara?!" tanya seokjin.. hoseok Mengalir air mata Dan menggeleng sekali Lagi...

Tiba tiba-

BANG!

Bunyi tembakkan Mengejutkan seokjin Dan hoseok.. seorang Lelaki berbadan Besar dan berotot itu..
Mendekati meraka..Sudah semesti nya Org itu dari amerika..Kerana
org amerika Banyak berotot.. org Itu memegang pistol Dan mengangkat Kerusi seokjin terjatuh..Seokjin mendengus kasar..

Tiba tiba--

BANG!!

bunyi tembakkan Mengejutkan seokjin Dah hoseok.. seorang Lelaki berbadan besar Itu dtg ke arah seokjin Sambil memegang Pistol nya. Sudah Semesti lelaki main Gym..sbb itu badan dia Banyak berotot.Lelaki berotot itu Mengangkat seokjin Dengan kerusi itu..

"Ergh!" Seokjin Meringis kasar.. "Inilah akibat nya Menghindari tuan muda" Katanya di depan Seokjin sambil main Pistol. Seokjin Berpeluh panas.. "Sini" kata lelaki Tersebut sepertinya Ada org lagi di sana..Dan benar.. tiga Org lelaki seperti Nya dtg membawa Air dlm tong.. itu.. "Kau nak buat apa!" Jerit seokjin takut..Sesekali dia memandang Hoseok yang dari Tadi diam dan Menundukkan wajahnya.

"Kau akan jadi Mcm dia lepas ni.." Kata lelaki berotot Itu sambil tangan nya Dok sebok mainkan Juntaiyaian rambut Seokjin..seokjin Menggelengkan Kepalanya..

"kau Tak layak sentuh aku!! Pembunuh!!" Jerit seokjin..lelaki Berotot itu tergelak Kemudian dia Menyuruh tiga org Tadi membuka Tali ikatan tadi..Seokjin ingin larikan Diri tapi dia tarik Dan di tahan oleh Tiga org lelaki yang Berotot juga.. lelaki Tadi yang lagi besar Otot nya seperti Owner itu.. menarik Rambut seokjin Dan berhadap dengan Mukanya..

"Aku bagi kau sakit Sikit je.. sbb tuan aku Pun nak sakitkan kau Lebih dari ni.." katanya Lalu merendamkan muka seokjin ke dlm tong air tersebut..Dia meronta ronta tiada udara.. dia tidak Dapat melepaskan Diri kerana tiga Org tadi menahan Tangannya.. "huk!uhuk!"Seokjin terbatuk batuk Akibat air masuk Ke dlm mulutnya tadi..Lelaki tadi tersenyum Sinis dan sekali lagi Dia masukkan kepala Seokjin ke dlm tong Air itu. Dan kali Ketiga. Seokjin Termengah mengah Tiada udara masuk.

Hoseok memandang Ke arah lain tidak Mahu menonton Reaksi kejam itu. Dia dari awal sudah Menderita seperti itu..

"Dah..ikat dia balik!" Arah lelaki itu.. Ketiga lelaki tadi Membawa seokjin Duduk di atas kerusi Nya semula dan Mengikat nya..Seokjin sudah lemah Akibat tiada penafasan Tadi.. dia hanya Menundukkan wajahnya..Dia kelelahan dan Lama kelamaan
pandangan seokjin Mula gelap.
hoseok Hanya memandang Seokjin yang sudah Pengsan itu dengan Pandangan sayu..

Dia tahu siapa yang Melakukan perkara Ini.. dia ingin memberi Tahu siapa org Yang sangat kejam Itu.. tapi apakah Daya nya hoseok tidak Boleh lagi bersuara Kerana lidahnya telah Dipotong lelaki tadi..

Kejam tak??

















TBC







Thanx sudi membaca..

Nah..sponcer muka Jimin ngan suga~

sponcer muka Jimin ngan suga~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Suga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Suga..hehe..jap..

jap

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







Done...

Tbc...wuhu~~

Let Me Love U[yoonmin]Where stories live. Discover now