9.bölüm Olaylar Karıştı

1K 32 0
                                    

(Özürdilerim hikaye atamadığım için)
Herkes size baktı ve çok şaşırdılar herkes kendi arasında konuşmaya başladı çünkü bu zamana kadar hiç bir kuz tarafından reddedilmemiş ve okuldaki hiçbir kıza çıkma teklifi yapmamıştı sonra o sana bakıp şimdi neden bağırdın dedi ve sende bak çok sıkıldım anladın mı artık kimseyle konuşmak istemiyorum sadece planıma odaklanmak istiyorum diyince sana bakıp ne planı dedi sende yerinden kalkıp birinin kalbini çalıp paramparça etme planı dedi ve herkes çok şaşırdı sende çantanı alıp hızla ordan ayrılıcaktın ki bileğinden sıkıca tutan birini fark ettin ve onun grin olduğunu gördün ve sana bağırarak bana yaptığın gibi kalbimi çalıp sonra parça parça yaptığın gibi mi dedi sende ben senin kalbini çalıcak hiç bişey yapmadım dersin ve odasana kötü bir bakış atar sende bileğini kurtarırsın ve kulağına yaklaşıp bi daha görüşmemek üzere dedin ve arkanı dönüp giderken içeri hoca girdi ve sana nereye dedi sende bi daha dönmemek üzere gidiyorum dedin ve çıkıp gittin eve giderken artık o okula gitmeyeceğine yemin ettin ve eve gidip yattın ama dans yapmak için yarışmaya katılman lazımdı ve baban akşama kadar başının etini yedi sende bi gün gitmedin diğer gün son ders dans yarışması olduğu için gittin ve herkes yine sana şaşkınlıkla baktı sende sırana geçip kulaklığını taktın ve hoca geldi sen hala kulaklığını çıkartmadın ama hoca bişey demedi sende son derse kadar kulaklığınla vakit geçirdin son ders hiçbir sınıfda ders yoktu ce dans yarışması için giyinmeye gittin en sonda sen vardın bu arada biraz prova yapıp (buarada okullar arası yarışma için sizin okul seçildi) evet pravo yaptıktan sonra sende gidip izlemeye başladın ve birkaç kişiden sonra sıra sana geçiyodu sen onların dansını beğenmedin ve sıra senin düşmanın olan yani senin gibi seçilen kız diğer bölümde demiştim.onun dansına az puan geldi çünkü çok heyecan yapmıştı sense çok çok heyecanlıydın ama yinede soğukkanlığını koruyodun veee sıra sendeee sen hemen çıktın ve arkadan alkış sesleri bayağdı sizin okulun hepsi seni destekliyodu sen biraz daha heyecanlandın ve artık dansa başladın herkes seni hayranlıkla izliyodu bu arada sen şarkıda söylüyodun ve artık karar zamanı...

Arkadaşlar aralarda yazım yanlışı olabilir hızlı hızlı yazıyorum çünkü yarın tatile çıkıcam ve telefona bakıcağımı sanmıyorum sizleri seviyorum ❤️❤️

BTS Jungkook ile Hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin