0.0♠

401 32 9
                                    

ג'אנגקוק תפס בקולר חולצותו של ראש המאפיה היפנית, הרים אותו מעל האדמה ואל תוך הקיר  "את הכסף, צ'אנג, יש לך עד מחר בצהריים להביא לי את כל הכסף. ברור לך מה יקרה אם אני לא יקבל את הכסף שלי, נכון?"
הוא אמר בטון מאיים ועזב את החולצה שלו בזלזול
"כן, כן אני יביא לך את הכסף עד מחר, אני מבטיח"
ג'אנגקוק זרק אליו עוד מבט אחרון לפני שיצא מהאחוזה של צ'אנג, הוא יצא החוצה איפה שחיכה לו נהג באותו שחור גדול, הנהג פתח לי את הדלת והוא ניכנס פנימה.

////

איך שהוא התיישב באוטו הוא הוציא את הטלפון שלו להיתקשר לחבר שלו, ג'ימין

״היי, קוק!״ הוא שמע את הקול החמוד של ג'ימין מהצד השני של הקו.
״צ'יםצ'ים!״ הוא אמר באותה רמה של התלהבות "נחש מה? הלכתי להביא את הכסף מטוקיו ועכשיו יש לי עד מחר בצהריים לעשות מה שבאלי בעיר"
"יופי ג'אנגקוק אני יודע שאתה אוהב את טוקיו"
"נכון אני אוהב את טוקיו, אבל אני יודע שאתה רוצה להיות בטוקיו אפילו יותר ממני עכשיו , אז דיברתי עם אבא שישלח לך מטוס, אתה בא אלי" הוא אמר, מרוצה מעצמו מאוד.
"באמת?!?"
הוא שמע את ג'ימין צועק מהצד השני והתחיל לחייך, הוא יכל לדמיין איך ג'ימין קפץ מהכיסא שלו כשהוא שמע את הבשורות.
"כן, באמת. עכשיו תעזוב הכל, המטוס מחכה לך. אתה לא צריך להביא כלום, רק את עצמך בייב, אני אחכה לך במלון.                                                       הנהג שלי מחכה לך בשדה תעופה"
"כן כן אוקיי נכון, טוב ביי ג'אנגקוק, אני רק אוסף כמה דברים ואני יהיה אצלך בעוד כמה שעות." ג'ימין אמר וניתק, ג'אנגקוק הניד את ראשו לעצמו וחייך.

/////

ג'ימין ניגב את הדם מהידיים במפית שהוא שהוא בדרך כלל שומר בכיס, בדיוק למקרה שמשהו כזה יקרה, הוא הסתכל מסביבו, היו 4 גופות וערמות של סמים ונשק.

׳ג'איהי יהיה מרוצה׳ הוא חשב, הוא הרגיש רטט בכיס והוציא את הטלפון, זה היה ג'אנגקוק,

"שיט" הוא אמר וסיים לנקות את הידיים
היי קוק!!" הוא אמר בהתלהבות.
כשג'אנגקוק הציע לו לבוא אליו לטוקיו הוא באמת שמח, לפחות יהיה לו יום יומיים חופש מהעבודות המטרידות האלו שג'איהי כל הזמן שולח אותו לעשות, הוא ניתק את השיחה עם ג'אנגקוק והתחיל לנקות את הבלגן, הוא העמיס את הנשק והסמים ברכב השחור והתחיל לנסוע לכיוון שדה התעופה.

///
אז זה הפרק הראשון, הוא דיי קצר אבל אני מבטיחה שהפרקים יתארכו יותר בהמשך, אני מקווה שאהבתם
דרך הגב, אני עוברת על כל הספר מהתחלה עכשיו ואני מתקנת הכל וגם קצת משנה את הסיפור, אני מקווה שהפעם אני באמת יצליח לגמור אותו
:-))))))

קצת מסוכן- ויקוק Where stories live. Discover now