selamerhaba, yine boxyboy hikayeler arasında en iğrenci ile karşınızdayım, merhaba. aşağılarda amnesia şarkısını yeniden düzenleyip yazdım, çok değişiklik yapmadım ama umarım yaptıklarım da yanlış olmamıştır, sonunu biraz bağlayamadım ama önemli olan içeri değil mi? :D herrr neyse, ben muke shipperım ve içim kurudu ingilizce okumaktan, bu da benden bir hediye, Türk muke shipper varsa ne süfer ama yok işte kahretsin, YOK.gifteki resim favori muke gifim, yorum filan atın idk, diğer hikayelerime de göz atın, iyi okumalar <3 -hale
Michael dudağını ısırıp Luke'u izlemeye devam etti, Luke sakince kurşun kalemin ucunu açıyor, çöplerini döküyor ve hafifçe kalemin ucuna üflüyordu. Daha sonra yazdığı bir kaç sözü mırıldanıyor ve düşünüyor, aklına bir şey gelince önündeki deftere yazıyordu. "Bu hiç kolay değil." dedi Luke en sonunda, pes etmişti. "Aklım resmen durdu."
"Hadi ama, sabahın 3'ü oldu ve sen hala şu aptal şarkıyı bitirmeye uğraşıyorsun. Ara vermen gerek." dedi Michael, içinde sadece kahve kalıntıları olan bardağı eline aldı. "Hadi, ben acıktım. Sanırım dolapta pizza olacaktı." Luke kalemi defterin arasına koyup defteri kapadı ve masasındaki ışığı kapayıp kendi bardağını aldı. "Mike?"dedi, Michael'ın arkasına dönmesine sebep olmuştu. "Evet Luke?"
Luke bir süre baktı. "Ben... heyecanlıyım.Her şey için." Michael gülümsedi, Luke'un böyle bir halde olmasını seviyordu.Onları buraya getiren Luke'tu ve Luke'un grup dışında hissettiğim bir gurur vardı. Michael ne zaman bunu Luke'un yüzünde görse içi ısınırdı. "Biliyorum." dedi Michael, yanına yaklaştı Luke'un. "Ve senin kadar bende heyecanlıyım." Yavaşça Luke'un düz dudaklarına yaklaştı Michael ve kendinden biraz uzun olan o çocuğun dudaklarını dolgun dudaklarıyla kavradı. Luke Michael'ın bunu yapmasını seviyordu, her heyecanında, her zevkinde Michael'ın öpücüğü vardı. Michael'a tapmaya hazır bir bedeni vardı.
Michael dudaklarını çekti. "Luke." dedi "Bir şey söyleyeceğim."
"Evet?" Luke masa üstündeki defteri yeniden aldı, baş ucuna koyup gece uyanıp bir şeyler karalama olasılığına karşı yanına almıştı. Bu olasılık hiç gerçekleşmemişti, en azından son 6 aydır olmamıştı çünkü son 6 aydır Michael Luke ile uyuyordu ve Luke Michael ile uyurken iş, müzik veya başka şeyler hakkında düşünmüyordu. O anlarda sadece Michael oluyordu, sadece ikisi.
"Luke, ben söylemek istiyorum. Çok sıkıldım ve 6 ay oldu." dedi Mike, gerçekten de sıkılmıştı. 6 aydır Ash ve Calum'dan gizli yaşadıkları ilişki ilk zamanlar şakayla başlasa bile artık sahne arkası öpüşmeler ve sevişmeler haline gelmişti ve bu gizli kaçamaklar zevkli olsalar bile birine yakalansalar ne açıklama yapacakları belirsizdi. Luke ofladı, o da söylemek istiyordu ama iki yakın arkadaştan saklanılan bu muazzam sır aralarını bozacak diye korkuyordu. "Bilmiyorum sence buna hazır mıyız?"
"Luke, 6 ay oldu. Onlardan saklamak istemiyorum, tamam dünyaya filan açıklayamayız ama en azından bizi seven bilen tanıyan insanlar öğrenmeli."
Luke ellerini saçlarından geçirdi, sabah ilk yaptığı kadar havada değillerdi. Bazı tutamları alnına düşmüştü. "Önce Cal ve Ash'e söyleyelim?"
Michael kafasını salladı. Luke kalçasını masaya dayadı ve düşündü, onlara nasıl söyleyebilirdi ki? Yani bu "Hey Cal, şey bazı planlarım var, Michael dövme yaptırmak istiyormuş ve kaşına piercing ve ben de bu aralar şarkı yazamıyorum, ha bir de Michael ile son 6 aydır çıkıyoruz. Neyse, sizden naber?" tarzı bir şey değildi.
"Arkadaşlığımıza bir şey olmaz değil mi?" diye sordu Luke, yüzünden endişe okunuyordu. Michael ona baktı. "Elbette hayır, homofobik değiller. Bak bu şeye ikimizin de yeni yeni alıştığını biliyorum ama , siktir et. Yanımızda olacaklardır." Luke kafasını salladı, gülümsedi. "Yarın ikisini de yemeğe çıkaralım ve onlara söyleyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wish that i couldn't wake up with amnesia... | muke
Fanfictionit hurts to know you’re happy and it hurts that you’re not remember me anymore. it’s hard to see you when I haven’t felt you in so long. it’s like we never happened, was it just a lie? if what we had was real, how could you be fine?