Гледна точка Юнги
Колко се вълнувам. Мисля че ще си изкараме една страхотна вечер. Най вече щом Чими е тук.
Постоянно поглеждах към огледалото, за да го видя. Тази розова коса толкова му отиваше. И го правеше още по сладък.
Несъзнателно се усмихнах докато го гледах.Той също погледна в огледалото, като видя че го гледам. Веднага сведе глава като видях че се усмихна.
След 10 минути стигнахме нашата дестинация. Всички погледнаха към входа и се усмихнаха.
Гледна точка Джимин
Когато погледнах какво пише на входа веднага се усмихнах. Скокове с парашут.
Малко ме беше страх, но щеше да е много забавно.
-Юнги, това е невероятнооо~
-Да нали! Радвам се че ти харесва. Ще скачаме по двойки.
-Но ние сме 5ма. Един ще е сам.
-Еми не точно. Чакаме още един човек. А, ето го и него.
Аз се обърнах, за да видя този който чакахме. Но веднага съжалих за това... Той ме видя също и се усмихна.
-Пак се срещаме, Чими.
-Не ми казвай така!- изкрещях.
-Вие познавате ли се?- каза Юнги, като ме погледна.
-Да.
-Не.- казах аз.
-Обърках се. Чими нали се познава ме... и то много добре.
-Не се!- обърнах се и си тръгнах.
Не можех да стоя тук докато той е тук. Не можех да понасям да е около мен па камоли да говоря с него. Сълзи почнаха да капят по лицето ми.
-Джимин! Моля те почакай.- Юнги ме хвана за рамото като ме обърна към него.
-Остави ме!- изкрещях като го избутах от мен.
-Не няма! Кажи ми какво стана. Откъде познаваш Те?
Аз издишах за да се успокоя, и когато това стана се обърнах към него като сключихме погледи.
-Това е бившият ми...
-Той ли?! ОТИВАМ И ЩЕ ОТИДЕ НА МАЙНАТА СИ.- Юнги тръгна към него но аз го спрях.
-Моля те, просто не прави нищо.
-Но той те е наранил! И то по този начин! Заслужава да бъде наказан.
YOU ARE READING
|Invisible| YOONMIN
FantasyЮнги е богат директор на най голямата музикална компания. Юнги преследва и наблюдава Джимин от много време. Докато един ден не идва колет на вратата на Джимин. Какво ли ще стане по натам? Ще разберете ако прочетете!