31

9.8K 28 0
                                    

" ahh ! ahhh ! hmphh ! " raung Silken . Dia duduk di atas Edward . Dia mengoyangkan badannya maju mundur ke kiri ke kanan . Edward hanya memerhatikan raut wajah Silken itu sambil tangannya mengosok biji kelentit Silken . Silken membongkok badannya sedikit lalu dia melumat bibir Edward dengan rakus sekali . Edward tidak berdiam diri saja , dia meramas gunung berkembar Silken . Setelah Silken mencapai klimaks , Edward membalikkan tubuh Silken . Dia menusuk batang ke dalam lubang dubur Silken dari belakang . Sesekali Edward meramas punggung Silken yg gebu itu .
" ahh ! ahh ! sullltannnns! ahh ! "
Setelah hampir sejam bertarung , Edward memancutkan benihnya ke dalam lubang dubur Silken . Dia mencabut batangnya lalu dia menyuruh Silken untuk mengulum batangnya . Silken membersihkan sisa mani pada batang Edward .
" thanks for the present Silken . It was great ! " kata Edward sambil memakai pakaian nya . Dia mencium Silken . Silken masih baring di atas katil dengan keadaan terkangkang . Silken tersenyum .
" anything for you Sultan .. " kata Silken . Edward kemudiannya keluar dari bilik Silken .

Sampai di biliknya , dia terdengar bunyi air .
" pasti dia sedang mandi . " kata Edward . Edward masuk ke dalam bilik mandi . Dia melihat sosok tubuh isterinya yg begitu mengiurkan tanpa seurat benang pun . Bukannya dia tidak pernah melihat Clara seperti itu selama ini , namun malam ini baginya Clara sungguh berbeza . Dia memeluk isterinya dari belakang . Clara tersentak lalu menoleh . Dia tersenyum . Edward mencium bibir Clara .Mereka bercumbuan di bawah pancutan air . Clara tersandar pada dinding bilik mandi itu , tangan Edward mula meramas ramas gunung isterinya . Tangannya mulai turun ke bahagian bawah isterinya . Dia mengunakan jarinya untuk menjolok masuk pussy isterinya . Clara mendesah desah dan akhirnya dia mencapai klimaksnya . Edward meleraikan ciuman mereka . Edward membuka kancing bajunya manakala Clara membuka zip seluar Edward . setelah seluar dan boxer Edward dilucutkan , tersembul lah keluar senjata Edward yg diidam idamkan oleh para gadis yg sudah merasainya . Clara mengurut batang Edward yg sudah berdiri megah itu . Dia memasukkan batang itu ke dalam mulutnya keluar masuk keluar masuk . Edward mendesah .
" ahh ! "
Setelah 30minit Clara melakukan blowjob pada Edward , batang itu memancutkan cecair putih pada muka Clara . Clara menghisap habis habisan sisa mani yg masih ada pada batang Edward . Dia bangun lalu berkata ,
" taste good .. "
Edward menghisap gunung berkembar Clara dan sterusnya ke bawah . Dia menghisap dan menjolok lidahnya ke dalam pussy Clara . Badan Clara terlentik lentik menerima serangan lidah Edward . Setelah puas mengejarkan pussy Clara menggunakan lidahnya sehingga Clars mencapai klimaks , dia mula mendorong batangnya masuk ke dalam pussy Clara . Posisi mereka yg berdiri itu menambahkan lagi keintiman mereka . Edward menusuk nusuk.batangnya dengan ganas sekali . Desahan berlaga dengan bunyi pancutan air kedengaran di ruang bilik mandi itu .

Sultan Where stories live. Discover now