4 🕊️

3.6K 253 3
                                    

"Eunseo, harini appa tak boleh hantar. Kamu jalan kaki ke sekolah. Arasso?"

"Ne." Balas Eunseo pendek.

Dia berjalan kaki ke sekolah sendirian. Malang baginya, dia telahpun sesat dan tidak jumpa jalan ke sekolah. Masa semakin suntuk dan dia harus bergegas kalau tidak dia akan lambat ke kelas. Tiba-tiba, dia berjumpa seorang lelaki. Dia cuba untuk bertanya jalan ke sekolah. "Ermm.. annyeong. Boleh saya tahu jalan ke sekolah?"

"Kau pelajar baru ke?"

"Ne."

"Ikut aku. Aku pun nak pergi sekolah yang sama."

'Siapa namja ni? Tak pernah nampak pun..'
                                  »»»

Nak tak nak, dia dan namja itu lambat ke kelas dan didenda. "Park Jimin, ini kali ke 100 awak lambat datang sekolah. Awak pula, Eunseo, jangan ikut dia. Perangai teruk. Tiada disiplin."

'Oh..nama dia Park Jimin rupanya..' Detik hatinya.

"Awak berdua kena kelas tahanan 2 jam. Lepas sekolah. Dah, sekarang pergi duduk tempat masing-masing."

Eunseo mengambil tempat duduk di sebelah meja Jihye. "Psst, apa dah jadi?"

"Haih,panjang ceritanya." Bisik Eunseo.

Selepas kelas tahanan..

"Jimin-sshi!" Eunseo mengejar Jimin. "Yahh..apa lagi dia ni?" Jimin merungut sambil menggaru kepalanya dan menoleh kebelakang. "Seronok berjumpa dengan kau. Annyeong." Jerit Jimin. Disebabkan jarak mereka jauh, Jimin terpaksa jerit untuk Eunseo mendengarnya. Eunseo bernafas dengan laju.

"Gumawo. Tunjukkan jalan pagi tadi." Eunseo tersenyum sambil matahari yang terbenam memancar di wajahnya. Jimin terasa sesuatu perasaan. Perasaan yang tak boleh diungkapkan. Tidak boleh digambarkan.

Pin! Pin!

"Eunseo-ah!" Jungkook membuka tingkap kereta dan melambai kearah adiknya. "Eo? Jungkook oppa? Ah, saya kena pergi dulu. Annyeong!" Eunseo berlari masuk kedalam kereta.

"Annyeong.." Bisik Jimin.

~계속하려면 🎈

~계속하려면 🎈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Badboy's Girl +pjm ✅Where stories live. Discover now