פרק 8 - בסקוויט וכוס תה

5.5K 283 37
                                    

איפה היית - בית הבובות
-
וככה מצאתי את עצמי יושב בארבע לפנות בוקר במרפסת שבביתו של עדן.

בשלב מסוים גל ומתן הצטרפו, אחריהם גם רועי, מה שגרם לי ולליה משום מה להתנהג בקרירות, ואז כמו קסם - כולם עברו לשבת בחוץ, ואני איבדתי את ליה בין כל האנשים.

״אתה בכלל לא שתית היום,״ אמר לי מתן, הייתי מרוכז בנקודה על הריצפה וצקצקתי בלשוני ״מה קרה אתה לא מרגיש טוב?״ שאל בילדותיות טופח על בטני, דחפתי אותו ממני ופהקתי, אמנם אני לא שותה, אבל אני ממש רוצה סיגריה עכשיו.

״דיברת עם הנסיכה?״ שאל והבטתי בו בבלבול, הוא קרץ לעברי וגלגלתי את עיניי ״בקטנה,״ אמרתי מחזיר את המצת לכיסי לאחר שהדלקתי את הסיגריה, מה שהיה מסובך בגלל הרוח המזורגגת.

״ילדה שנונה כזאת, חכמה.״ אמר ברצינות, הנהנתי בחוסר ריכוז ממשיך לחפש אותה בעיניי, לאן הילדה הזאת נעלמה?

״היא בשירותים.״ מתן אמר גורם לי להביט בו, אני שונא שהוא קורא את המחשבות שלי.

״לא חיפשתי אותה,״ שיקרתי ״את זה תמכור לרועי.״ אמר גורם לי להיאנח, את רועי מזמן זרקתי מהמשוואה הזאת.

״מה עם גל?״ ניסיתי להרחיק את הדיבור המגוחך ממני ומליה, ״לא יודע, סביר, חן דיברה איתי היום.״ סיפר ״אל תיכנס לזה, תישאר עם גל.״ אמרתי ברצינות ״הופה מי זה שהפך למומחה לאהבה?״ שאל בגיחוך מזלזל ״היא עושה ממני כוסית.״ התוודתי ממשיך להביט בכניסה למרפסת, אני לא אוהב את ליה, בכלל לא.

״מדברים על הנסיכה והנסיכה באה,״ מתן מלמל, נשענתי לאחור בוחן אותה במבטי, ״זזתי״ אמרתי קם לכיוונה.

״עומרי.״ קולו של מתן עצר אותי ״אל.. אל תיכנס למשהו שלא תוכל לצאת ממנו, זאת עדיין אחות של רועי, אתה לא רוצה-״ קטעתי אותו ״תפסיק לדאוג.״ נפנפתי אותו, שוב פעם, מתן, תפסיק להקשיב לי ותתחיל לדאוג.

התקדמתי בצעדים מהירים לכיוונה של ליה, שעמדה בפינת המרפסת יחד עם גל, כשהיא הבחינה בי, היא חייכה אליי.

״מצאת את השירותים בסוף?״ שאלתי מצחקק, הרי היא קטעה את השיחה ביננו כי הלכה לשירותים, ״כן, לקח קצת זמן אבל עליתי על זה בסוף.״ ענתה בציניות.

״נו באמת ליה אפשר שתתייחסי אליי?״ גל שאלה בכעס ״מה?״ ליה הביטה בה נואשת.

״אני מכיר מישהו שהיה שמח להתייחס אלייך,״ אמרתי גם אני משלב את ידיי, גל הביטה בי בבלבול ״מתן מטומטמת.״ ליה זרקה, גל צחקקה מובכת ואני רק חשבתי איך אני גורם למתן לקחת אותה מפה בשביל להשאיר אותי לבד עם ליה.

״קר לך?״ לחשתי באוזנה של ליה, בזמן שגל ברברה ללא הרף.
״טיפה,״ ליה לחשה חזרה מרימה את מבטה אל שלי.

עומריWhere stories live. Discover now