Băieții se pregăteau sa plece dar am simțit ca ceva rau se va intampla.
- Jennie, ai grija aici de tine și te rog sa nu ieși afara. Ai înțeles?
- da........ Suga! spun în timp ce dădea sa plece.
- ce este?
- ai grija de tine!
El vine și ma săruta scurt și se întoarce imediat la băieți.- aveți grija de voi! Le spun eu când au ieșit cu toții pe ușa..
*
Ma plimb de o ora dintr-o parte în alta a camerei îngrijorată, sper sa le reușească planul și sa se întoarcă cu bine acasă
- domnișoară Jennie! O voce ma face sa ma întorc.
- Stan! De când nu te-am m-ai văzut!
- și eu sunt incantat sa va revăd! Sunteți bine?
- nu, am sa fiu doar atunci când ii voi ști pe băieți teferi si acasă.
- o, am înțeles. Sa știi ca domnul Suga nu a data niciodată greș când și-a făcut un plan.
- ma bucur sa aud asta.
- de ce nu încerci sa te relaxezi puțin?
-crede-mă ca nu as putea. Ii spun eu.
Deodată simt cum toată pielea mi se face de găină iar un fior îmi trece prin corp. Ușa de la întrare se izbește de perete pe ea intrand băieții, se pare ca unul din iei era rănit, ma apropii de ei și vad ca Jhope îl avea pe Suga în spate, el era persoana rănită. Am simțit cum amețelile au pus stăpânire pe mine, norc de Stan care ma prins și ma așezat pe canapea. Imediat băieții l-au așezat pe Suga pe canapeaua din fata mea și au început sa strige.
- V, sună-l pe doctor, acum! Spune Jungkook.
- nu am numărul lui, spune V la rândul lui.
- Cine are...
- eu, spune Jimin. Îl sun acum!
- ce se întâmplă? Spun și îmi duc mana la frunte. Când ma uit mai bine la imaginea din fata mea am înghețat.
SUGA??? spun tare. Ce sa întâmplat? Spun și ma apropii de el.- l-am împușcat pe Bobby crezând ca a murit dar cu ultima suflare a apăsat pe tragaci iar ținta a fost Suga. Ne pare rău! Spune Namjoon.
- știam eu ca se va intampla ceva. Imediat îmi întorc capul spre Suga. Iar tu mi-ai promis ca nu o sa se întâmple nimic! Spun plângând și lovindu-l încet cu pumnul în piept. De ce mi-ai făcut asta! Spun și mai tare plângând.
- doctorul e pe drum, spune Jimin.
Analizez locul în care a fost împușcat Suga și vad ca locul e plin de sânge. Ma apropii de fata lui și îl sărut cu blândețe pe frunte.
- te rog sa nu ma lași! Ii spun încet. Băieții stăteau toți în jurul nostru tăcuți și așteptați ca doctorul sa apară.
- de ce nu-l ducem la spital, spun eu.
- spital? Spune V . Nu avem cum, o sa fim descoperiți. Politia abia așteaptă sa pună mana pe mafii. De aceea avem propriul nostru doctor.
- și voi aveți încredere? Ii întreb eu.
- nu ori și cine poate sa fie doctorul noștru. Spune Namjoon.
Dupa 10 minute bune își face apariția și doctorul cu o asistenta. Îl duc repede pe Suga într-o camera în care se aflau foarte multe lucruri de spital și încep să-l opereze. Ne-a fost interzis sa asistam la operație asa ca a trebuit sa așteptăm lângă ușa. Stăteam pe jos și așteptam doar ca doctorul sa iasă cât mai repede și sa ne zică ca e bine dar minutele se scurgeau asa de greu încât am crezut ca îmi voi pierde mințile, băieții tot încercau sa îmi zică ca totul va fi bine dar pe mine nu ma liniștea asta deloc. După ore bune de așteptat a ieșit doctorul.
- cum e? Ii spun eu. Îngrijorată.
- îmi pare rău să vă spun dar...
- dar ce? Spun eu îngrozită.
- domnul Suga...
YOU ARE READING
~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~
Action* CARTEA NU ESTE CORECTATĂ! Jennie Kim ajunge pe mâna unui mafiot dar nu unul oare care ci chiar capul mafiei. Este obligata și forțată să se căsătorească cu el. . Suga regele și capul mafiei. O primește pe ea în schimbul banilor pe care părinții...