PART 4

661 30 0
                                    

BAD WIFE

BY : SHILA EIONA DELA PENA
WATTPAD ID : SHILAeiona _ Dp94
C .C : REVILINE JAMES WANG

REKAAN SEMATA MATA 😉

PART 4

    Beberapa jam berlalu akhir nya saya menjadi isteri yang sah untuk dia ...
Saya yang macam patung hanya menurut segala majlis yang sudah di rancangkan ...
Saya pula terus berlalu naik ke atas bilik saya dan mengunci kan diri ... saya menangis lagi balik !

Tok .. tok ...

Saya -" siapa lagiiii "

Lelaki -" ini saya .. buka sekejap .. "

Saya cepat - cepat buka pintu sebap saya sudah betul - betul marah dengan tindakan dia yang tiba - tiba tanpa berbincang sama saya pun ..
Bila dia masuk saya terus menampar kedua pipi nya ... sakit hati saya memang mahu kasih mati orang saja ni ...

Saya -" kau kenapa buat macam ni ??? Apa yang sebenarnya kau mahu tanggungjawap arhhh ???? Eee kau jangan la mahu trep alim arhhh ...  "

Aaron -" saya mahu bertanggungjawap dengan apa yang kita sudah buat di rumah sewa si ricky "

Saya -" apa kau ingat kita sampai berdayung - dayung ka pula tu sampai kau mahu bertanggjawap ! Atau kau saja mahu kena kan saya .. "

Aaron -" kenakan apa lagi ? Saya cuma rasa bersalah saja ..dan saya patut kawin sama kau atas perbuatan ketarlanjuran kita saja ."

Saya -" kau betul - betul lelaki sial ! Apa macam kau kenal bapa saya ??? Dan kau juga bagitahu dia pasal di rumah si ricky tu ?? Kau memang bajingan ba "

Aaron -" eya saya bagitahu segala nya , dan saya sedar bila perempuan dan lelaki melakukan perkara tu tanpa ikatan yang sah adalah salah , so saya mahu tebus kesalahan tu dengan ikatan yang sah ... "

Saya -" apa maksud kau ?? Supaya kau boleh sentu saya dengan suka hati kau la ... kau jangan mahu trep alim depan saya arhhh ... saya benci lelaki macam kau .. "

Aaron -" tolong la masalah ni kita boleh selesai kan dengan cara baik .tidak perlu bergadu , dan keluarga kau pun bersetujuh dan mahu saya menjaga kau dengan baik ... "

Saya -" sial ! "

Si Aaron terus berlalu keluar dari bilik saya ...
Saya tahu dia tidak puas hati sebap saya tidak mahu berbincang dengan bagus ! Saya lagi la !! Saya benci semua ni ... apa dia cakap bertanggungjawap !! Ingat saya ni apa ... isyyy lelaki ketandusan begitu la ... ingat dia jadi laki saya akan terima dia la ...excuse me !! Tidak la kali ...

Saya malas mahu melayan semua tu so saya buat tidak tahu walaupun dalam kepala ni terus - terus mahu tahu apa SEBAP dan KENAPA ??  Siapa nama dia Aaron !! Kepala otak tu alim tu .  Kau tengok sampai mana alim kau ni .. benci saya meluap - luap sama kau memang tidak terkata .. memandangakan saya banyak nangis tadi sakit kepala bagus saya tidur !! Daripada fikir lelaki alim tu ...
Saya telampau penat kali sekejap saja saya sudah lupa dunia saya ..


      AARON POV .

Saya sebenarnya mengambil keputusan untuk ambil dia sebagai isteri dan apa yang sudah kami lakukan walaupun setekat berciuman ! Walaupun pada dia akan fikir hanya perkara biasa tapi bagi saya tidak sebap itu adalah pertama kali saya menyentu perempuan selain persalaman ..
Dan saya tidak mahu di angap sebagaii lelaki yang hanya mengambil kesempatan saya lelaki bukan nya jenis macam tu walaupun pada mula nya bukan saya yang mula kan . Tapi apa yang di kata kan oleh bapa si vania pasal bersetujuh dan berharap sangat aaya boleh mendidik dia . Walaupun kehidupan saya tidak sekaya diorang keluarga ini menerima saya dengan baik .
Seperti apa yang bapa si vania cakap .

BAD WIFE [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now