Jungkook x Olvasó

870 32 3
                                    

B/N= barátnőd neve
E/N= ellenséged neve

B/N
Szia T/N képzeld holnap jönni fog egy új osztálytárs.
És már az eggyik lány le is stoppolta😡

T/N
Ok de ez miért is fontos mert az a csaj még a legrondábbat is képes lestoppolni😂

B/N
😑
De ez most más mert a csávó tökre szexi!!

T/N
Te már láttad őt??😱

B/N
Igen te is láttad már😒

T/N
Jajj tényleg...
Csak nem néztem meg mert féltem a szemébe nézni😫

B/N
Na mindegy megyek majd holnap megnézed!!
Na puszi😘

T/N
Oks puszi😘

____________________________________

T/N szemszög

Másnap reggel fáradtan kelltem fel az ébresztőm csörömpölésére.
Mikor elvégeztem reggeli teendőim gyors siettem a konyhába harapni pár falatot. Útközbe bementem a kedvenc kávézómba. Amint megkaptam a kedvenc kávém elindult a reggeli szerencsétlenségem is. Már így is késésben voltam mert mindig elkések 😎 . Belebotlottam a szerintem új fiúba de persze, hogy izmos mellhasa van és még ki is öntöttem az életet lehelő italomat és el is csúztam rajta (nem is én lennék) . De persze, hogy nem tündérmesében vagyok és el is seggeltem a fiú mellett. Szerencsére mikor észre vette, hogy küzködök azért, hogy felálljak a száz kilós táskámmal, segítőkezet nyújtott. Mikor felálltam csak pár centi választott el a látásra puha ajkaitól.
-Szia új vagyok itt és lehet eltévedtem egy kicsit tudod nagyon feledékeny szoktam lenni!- mondta.
-Te is a suliba tartasz??
-Igen! De , elkísérsz??
-Ja, de legtöbbször a fiú kíséri el a lányt!😁

5,10perc múlva...

-Na itt is vagyunk- mondtam - szerintem ugyan olyan óránk lesz mert asszem osztálytársak vagyunk. Egyébként a nevem T/N. A tiéd??
-Jungkook

Jungkook szemszög

Ma összefutottam az eggyik osztálytársammal aki mondhatni nagyon megtetszet. Csak az a baj, hogy biztos van valakije. Egy ilyen csajnak mint, ő egy magamfajta csak álmodozik róla.

Mikor beértünk az épületbe a csaj pár lánnyal lepacsizott. Azt hittem megint olyan lányok lesznek ebbe a suliba is mint az előzőbe ott mindeggyik ribanc volt ha nem kaptak fiúkat egymással is beérték undorító volt amit a folyosón műveltek. Azért is költöztünk el. De az itteniek pacsiznak mint a fiúk ami miatt tátva maradt a szám amit észre is vett T/N.
-Mivan Jungkook szellemet láttál?
-Haha nagyon vicces röhög a májam!!
Amikor megláttam az eggyik lányt, aki nem tudta levenni a szemét rólam, hányinger fogott el. Ezek szerint itt is vannak ribancok.

Órák után...

A fiúkkal sokat beszélgettem persze a csajokról. Rengeteg dolgot tudtam meg mindenkiről de engem T/N érdekelt a legjobban. Kiderült, hogy nagyon közel lakunk egymáshoz és, hogy még szingli szóval szabad a pálya.

T/N szemszög

Utolsó óra után összepakoltam és mentem volna haza ha valaki meg nem ragadja a kezem.

Hát persze, hogy az volt akit a legjobban utálok a világon.
-Figyelj!! Ha még egyszer meglátlak a pasimmal kinyírlak!!- mondta az E/N
-Na most te figyelj:
  1. Nem a te pasid
  2. Úgy se fogom betartani😎
És ekkor megtörtént. Elcsattant majdnem egy pofon de Jungkook elkapta a kezét.
-Nem vagyok a pasid ?? És ha még egyszer hozzáérsz megbánod!
Na jó.... Ez nem tudom mi volt de tök jól esett valamiért megdobogtatta a szívem lehet ez lenne a szerelem első látásra??

Sziasztok Puffancskáim😘
Legyen kövi része vagy inkább bízzam a ti képzelő erőtökre??
Kommentbe várom a válaszokat és írjatok minnél többen ha lehet!
Na pusszi🙋

BTS games [Befejezettlen/befejezett]Where stories live. Discover now