Ies în fugă pe hol și văd că Chris ma aștepta. Nu stau pe ganduri și fug în brațele lui să ma liniștesc.
Chris pov.
Emma alerga spre mine și ma ia în brațe. Ma strânge tare și simt micul ei corp planpand și firav de înger e doborât de atâta durere și suferință. In tot acest timp simt în mine cum cine ma înjunghie de o mie de ori pentru ce am puțul să îi fac.
E: Chris... Joel nu ma crede... Nu vrea nici să ma asculte. Ne-am despărțit. Am nevoie de tine. Esti singurul care ma poate ajuta sa trec peste asta....
Eu: Voi fi aici ori cat de mult timp ai nevoie de mine!
E: Vreau sa plec! Nu vreau sa il mai văd pe Joel! Părăsesc CNCO oficial! O să merg înapoi în Miami la familia mea.
Eu: Nu! Am nevoie de tine! Avem nevoie de tine! Toti te iubim! Nu poti sa ne lasi!
E: Nu toti ma iubiti! Joel nu ma mai iubeste!
Eu: Du-te în mașină și incerc eu să vorbesc cu el!
E: Bine! Multumesc! Te iubesc!
Eu: Și eu te iubesc!
Întru în salonul lui Joel.E extrem de furios și cu lacrimi în ochi.
Eu: Acum tot tu plangi? După cât ai ranit-o și cât a suferit! Nu ai încredere în ea!
J: Nu te baga! E doar vina ta!
Eu: Da, exact! Ea nu ti-a greșit! Eu am facut-o, pe mine supărate pe mine fi furios, nu pe ea!
J: Cât îți mai pasa tie de ea!
Eu: Da, imi pasa! Eu o iubesc din prima zi în care am vazut-o și de atunci am grija de ea! Dar tu îi provoci numai durere și suferință! Te iubeste nebunește! Și tu acum ce faci? Nu o asculti, nu o crezi și o respingi! A avut grijă de tine cât ai fost în comă, iar pe ea s-a pus pe locul 2.Nu mânca, nu vorbea cu nimeni și cu greu o lasa pe mama ta să intre! Nu făcea nimic altceva decât să plângă zilnic și să sufere ca tu esti în comă! Mie nu imi răspundea la telefon, la mesaje și nu voia nici să ma vadă! Ar fi murit ea ca tu să fi în viața! Nu intelegi? Ea te iubeste nebunește și nu poate sta fără tine!
J: Dacă ma iubea nu ma părăsea! Să despărțit de mine!
Eu: Te iubeste! Dar sufletul ei nu mai poate îndura numai respingere și durere. Când nu ai vrut să o crezi nu a mai suportat și să despărțit de tine! Ii faci rău! Asta e cel mai bine pentru ea!
J: Normal ca e mai bine pentru ea! Asa poti sa o ai tu!
Eu: Emma are nevoie de afecțiune și iubire. Eu nu o sa profit deloc de ocazie! zic și ies din salon.
Când întru în mașină Emma era încă furioasă și trista.
Eu: Emma, te duc la Richard?
E: Da, dar vreau sa ma mut de la Richard înapoi la tine, dacă nu te deranjează...
Eu: Sigur, nu ma deranjează. Dar tu ma urai de ce acum imi vorbesti și ma rogi sa te ajut?
E: Am fost rănită destul... Cât am stat la tine m-am simțit protejată și simțeam ca toată ura de pe lume nu ajunge la mine, dar de când m-am mutat simt ca în fiecare zi mai dispare câte puțin din mine și simt ca eu dispar apărând o altă persoană mai crudă și mai dura...
Eu: Ma bucur ca vei veni înapoi și vreau sa iti spun că de când stai la spitalul ala am simțit zilnic ca mor. Ma simt groaznic pentru ca stiu ca e vina mea!
Emma nu spune nimic. Nu stie ce sa imi spună. Dupa ce își ia lucrurile și plecam spre casa mea ne prim ca sa ii i-au ceva de mâncare. Ajungem intr-un final acasă și își așează lucrurile în camera in care a stat.
----------------------------
Dacă sunteti cncowers va invit sa intrati pe canalul CNCO Fan România! Acolo veti putea afla foarte multe lucruri despre ei în română! Cartea nu o sa mai continue mult mai am de gând să fac cam 3 capitole și apoi gata! Sper ca va plăcut! 😍😘💪
CITEȘTI
Un vis implinit sau un calvar continu?
Teen FictionBuna sunt Emma! Am 18 ani și locuiesc mama în Miami.Am o viață perfect normală, merg la liceu, merg la cursuri de dans și am lecții de canto. Până într-o zi când din cauza unei audiții viața mea a luat o întorsătură neasteptata.