İntihar

102 23 4
                                    

Arkadaşlar bu müziği ismiyle uydugu için koydum sonrakilerde Gizem in ruh haline göre koymayı düşünüyorum gerçi kız çoğunlukla üzgün olcak zaten ismindende anlarsınız ama olsun iyi okumalar;)


Sabah ilk alarmlarla uyandım.Çok şaşkınım.İlk defa böyle  birşey oluyor.Normalde 8.-9. alarmda
gözlerimi açardım.Neyse mutfaktan çok güzel kokular geliyordu.Ev arkadaşım Aleyna kesin yine güzel bir kahvaltı hazırlamıştır.Hemen yan yatakta yatan kardeşim Zeynep'i uyandırdım.
—Zeynep uyan hadi çikolatalı pastam.
   Zeynep e en çok sevdiği şey ile seslenirdim.Tabiki o da çikolatalı pasta yı çok sever.
—Abla saat kaç yaa.Yoksa okula geç mi kaldım?!Off niye uyandırmıyorsun?
—Kız yerim ben seni...ne okula gecikmesi? Saat daha 09:00 hem bugün cumartesi yani tatil.
—Oleeeyy.Oyy karnım çok acıktı hadi kahvaltı yapalım abla.
—Tamam çikolatalı pastam. Elini,yüzünü yıka gel.
—Tamam.Sen git,ben gelirim.
   Hemen alt kata,mutfağa gittim.Aleyna sucuklu yumurta yapıyordu.
—Oooo Gizem hanım siz kalkmazdınız bu saatte.
—Aynen ben de şaşırdım.
   Hemen ona yardım ettim ve kahvaltıyı hazırladık.Zeynep de geldi.Keyifle kahvaltı yaptık.
—Abla ben bugün Sıla lara gideyim mi?
Lütfen yaa uUn zamandır görmüyorum.
—Tamam bitanem.Zaten biz de Aleyna ile dışarı çıkacağız  senide bırakırız.
  Hepimiz hazırlandık.Kapıda Rüzgar bizi bekliyordu.Ben,Aleyna ve Rüzgar çocukluk arkadaşıyız.6 yaşında anaokuluna giderken tanıştık.Yani Zeynep kadarken o da 6 yaşında.Onlar benim en zor zamanlarımda yanımda oldu.Babamın vefatında yanımdaydılar.Annemin kayboluşun da da yanımdaydılar.Zeynep ve ben ailemizi küçük yaşta kaybettik.Hatta Zaynep hatırlamıyor bile,babamın vefatında 1 yaşındaydı ben de 14.Annemin kayboluşunda da o  2 yaşındaydı bende 15. Yani ben ona hem anne,hem baba,hem abla oldum.Zeynep şu an 6 yaşında ben ise 19.Zeyneple aramızda 13 yaş var.Evet biraz fazla.Ben bunları düşünürken,çoktan arabaya binmiş,Sıla'ların evine varmıştık.Sıla'da Zeynep'in 2 yıllık arkadaşı.Kapıda annesi bizi karşıladı.Zeynep'i ona bıraktıktan sonra geri arabaya bindik.Biz de biraz alış veriş yapıp,gezcektik.
   1 saat sonra;
Aleyna —Yaa hayla varamadık mı?
Rüzgar —Aleyna ,sakin ol ama kaybolduk sanırım.
  O sıra yola baktım sol yanımızda orman ve deniz vardı.Sağ tarafta ise birkaç bina.Böyle bir yerde bu binaların ne işi vardı.Binalar biraz lükstü.Hemen arabadan indik.Binalardan birine adres sormaya karar verdik.Ancak bu binalar boştu.Galiba hepsi yeni yapılmıştı.Ve daha kimse taşınmamıştı.Şimdi ne yapacaktık.
Aleyna—Off şimdi ne yapıcağız.
Rüzgar—Navigasyona bak...
    Aleyna sözünü kesti.
—Aaaa...aaaa... şuraya bakın...o ne yapıyor?
     Gösterdiği yer çatıydı.O da neydi çatıda bir kadın vardı.Galiba intihar edecekti.
—Heeeyy dur.Ne yapıyorsun?Herşey için geç olmadan in çabuk ordan.
— Artık çok geç sonum geldi.Hepimizin sonu geldi.Siz hiç bir şey bilmiyorsunuz.
Bugün hayatta kalırsam,yarın yada sonraki gün am elbet birgün korkudan ölücem .Siz de benim yaptığımı yaparsanız iyi olur.Artık sonumuz  geldi.Bunu yapmayın.Beni vaz geçirmeye çalışmayın.Şu an izleniyorum,başınız belaya girer.önce sizi sonunuz gelir sonra dünyanın.Hepimiz korkudan ölüceğiz aynı kızım gibi...
       Bu kadın ne saçmalıyordu.DELİRMİŞ
— Kızınız nerede?
       Onu sakinleştirmeliydim.
— İki tane kızım vardı.Teki korkudan öldü.Diğeri hayatta ama o da delirmek üzere.Onu göz göre göre delirtecekler.O delirecek.O da korkudan ölecek.Hayır...hayır...lütfen...kız...ıma..bir...şey...olmasın.
       Ağlayarak konuşuyordu.1 adım daha attı.ölüme bir adım daha.
—Bak bu son çare değil.Anlat bize seni kurtarabiliriz.Kızını kurtarabiliriz.Lütfen inan bize.
      Kadın ağlıyordu,Aleyna ağlıyordu,ben ağlıyordum,Rüzgar bile ağlıyordu.Hepimiz onu kurtarmak istiyorduk.
—Hayı beni kurtaramazsınız.Artık çok geç.
     Ve 1 adım daha attı.
—Ama kızım için 1 şans var.
—Kızın nerede?
—Onlarda...inşallah onun için geç değildir.Onun 1 şansı daha var.Kurtarın lütfen kızımı.
—Peki onlar nerede?
    Tamam onu böyle oyalayacaktım.Rüzgar da arkadan gelip onu kurtaracaktı.Rüzgar a bir bakış attım.Kaşımla çatıyı işaret ettim.Hemen anladı.
—Onlar...Onlar...bunu size söylersem kızımın şansını alıp,onu öldürürler.Ancak onlar kızıma bir şans daha verdi.Sizin bir şekilde onları bulmanızı sağlayacaklar.Bizi izliyorlar,Konuşmaları duyuyorlar.Sizin bir şekilde bulmanızı sağlayacaklar.
         Hemen etrafıma baktım.Kimse yoktu.Bu kadın,delirmiş miydi yoksa doğru mu söylüyordu?
—Tamam.Merak etme onu bulucağız.Ama birlikte.
         Daha ne kadar oyalayabilirdim bilmiyorum ama Rüzgar acele etmeliydi.Ama bir türlü binaya giremiyordu.Kapılar kitliydi.
—Hayır artık çok geç.Kızımı bulursanız "onu çok sevdiğimi ve onun için gittiğimi elbet birgün onunda yanıma geleceğini" söyleyin.
       Hayır bu Rüzgar hayla giremedimi?Off ne yapacağım ben.1 adım daha attı.Ölüme 1 adım daha...2 adım daha attı.Ölüme 2 adım daha...ve kenara ulaşmıştı.Son 1 adım daha sonra yerde olacaktı.
—Hayıırr lütfeennn...duuur.
    Arkadan bir çığlık sesi.Aleyna çığlık atıyordu.
—Duurr...lütfen yapma.
   Ve 1 çığlık sesi daha ama bu seferki Aleyna dan değildi.Kadındandı.Yapmıştı,atlamıştı.O atlayınca sanki Aleyna atlamış gibi oldu ve yere yığıldı.

...

Hastanedeydik buraya ne ara ve nasıl gelmiştik bilmiyorum.Bi kapıdan doktor çıktı.Rüzgar hemen doktoru tuttu.
—Ne oldu...lütfen iyi deyin.
—Maalesef,elimizden geleni yaptık.Başınız sağ olsun.
    Neeee! O ölmüştü.Bu olamazdı
O öldü.O öldü.O öldü.O öldü.O öldü.O öldü...içimden bu kelimeyi binlerce kez söyledim.Hayla inanamıyordum. Bu kadın neden intihar etti? Bizi izleyenler kimdi?...O sıra Aleyna'nın olmadığını fark ettim.
—Rüzgar
—E...ef...efendim?
—Aleyna nerede?!
—Yan odada.
—Onun ne işi var odada?Yoksa oda mı intihar etti?O niye intihar etti?
Resmen bağırıyordum.
—Dur...dur...sakin ol! Ona birşey olmadı o iyi.Sadece bayıldı o kadar.
—Ohh.
En azından biraz rahatladım.Aleyna'nın odasına gittim.Gözlerini açmıştı.
—O...O...kadın iyi mi?
—O...O...O öldü.
     Bu cümleyi nasıl söyledim bilmiyorum.Ama doğru buydu.Aleyna çok hassas bir kız.Herşeye duygulanır.Orda hemen ağladı.O ağladıkça ben de ağladım.

                        • • •
Sizce nasıl?
Bu sadece başlangıç asıl olaylar bundan sonra oluyor.
Bi tahmininiz var mı?
Tahminlerinizi ve fikirlerinizi bizimle paylaşın.Biraz da olsa okunursa yarın yeniden bölüm gelcek.
Ve yeni bölümde Zeynep'e birşey olucak.
Arkadaşlar yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum.Onaylamayı unutmayın.
❤️❤️❤️
🖤🖤🖤

Kanlı OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin