Mert'ten devam
Evin içine girdiğimde tam yukarı çıkacağım zaman yukardan bir el silah sesi geldi içimdeki endişeyle yukarı koştum odaya girdiğimde banyoya girdim gördüğüm şeyle gözlerimden yaşlar süzüldü.
Melis yerde başından kanlar akıyordu ve yanı başında ise Serkan vardı onun üzerine yürüdüm ve bir yumruk attım.
" Seni öldürürüm duydun mu beni " diye bağırdım ve silahı kafasına doğrulttum .
Serkan " Mert Aksoy sen ne kadar şanslı bir adamsın böyle güzel bir kadına sahipsin , ya da dur sen şansızsın çünkü iki karınıda gözünün önünde öldü diğer karını ben öldürmemiştim ama bu karının ölümü benim elimden oldu " dedi kafasına silah ile geçirdim.
" Kapa çeneni o ölmedi " diye bağırdım.
Serkan " Ölmediyse bile şimdi kan kaybından ölecek " dedi Melise baktım hareketsiz bir halde yatıyordu .
Telefonumu çıkardım ve Ayazı aradım.
" Ayaz çabuk bir kaç adamla odama gel Serkan burda ve Melis vurulmuş benim onu hastaneye götürmem lazım sizde Serkanı alın ve depoya götürün " dedim cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattım .Biraz sonra Ayaz gelince Melis'i kucağıma aldım ve evden çıktım.
Arabaya dikkatli bir şekilde bindirdim ve hastaneye hızlı bir şekilde sürdüm.Hastaneye geldiğimizde Melisi ameliyathaneye almışlardı ben ise perişan bir halde bekliyordum.
İçimde garip hisler vardı onu o halde görünce içimde acı hissettim zaten son beş aydır ona karşı içimde bazı duygular hissediyordum .Ayaz ve Cansu gelmişti Cansu ağlıyordu bir yandan da bana bağırıyordu.
Cansu " Naptın ona senin yüzünden bu halde değil mi geçen gün Melis bana herşeyi anlattı onu nasıl bu evliliğe zorladığını artık kız dolmuş bana anlattı en önemlisi ise artık içinde tutamadığı şey için bana anlattı o seni seviyordu sana aşık olmuştu ama senin yüzünden belki ölecek Melis'in bu halde olmasından tek suçlu sensin bunu sakın unutma " dedi o sırada bana vuruyordu Ayaz ise onu geri çekti .
Ayaz " Cansu lütfen sakin ol abimde böyle olsun istemezdi " dedi bu sefer Cansu ona döndü .
Cansu " Ayaz şu an en yakın arkadaşım abin yüzünden ölebilir sakın bana sakin ol deme "
Ayaz " Tamam Cansu biraz dışarı çıkalım mı ? Hava alırsın "
Cansu " Hayır burdan ayrılmayacağım "
Ayaz " Ama Cansu-"
Cansu " Lütfen ısrar etme " dedi ve koltuğa oturdu Ayazda yanına oturdu ve Cansuya sarıldı.
Ben ise bir duvar kenarına çöktüm ve gözyaşlarımı serbest bıraktım .
Cansu haklıydı Melis benim yüzümden bu haldeydi ben çok kötü bir eşim iki karımıda koruyamadım içimde ise tarifi olmayan bir acı vardı bu vicdan azabımıydı içimdeki acının adı yoksa başka birşey mi bilmiyordum.Aradan kaç saat geçmişti bilmiyorum ama akşam olmuştu Melis ise hâlâ ameliyathanedeydi .
Ben aynı yerimde bekliyordum hiç bir yere gitmemiştim karşımdaki ameliyathaneye bakıyordum .
Biraz sonra ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor dışarı çıktı hemen doktorun yanına gittim Ayaz ve Cansuda gelmişti .
Doktor yüzündeki maskeyi çıkardı ve konuşmaya başladı .
Doktor " Melis hanımın kafasına gelen kurşun sağ önden girip sol arkadan çıkmış yoğum bakıma alacağız ne zaman uyanır bilmiyoruz belki bir hafta belki bir ay belkide bir yıl sürebilir bu Melis hanımın bünyesine bağlı geçmiş olsun " dedi ve gitti .
Ölmemişti ama ya hiç uyanamazsa ben kızıma ne derim ona bunu nasıl söylerim.Gece Cansu Ayazın omzunda uyuyordu bense camdan Melis'e bakıyordum dudakları mosmordu gözleride morarmaya başlamıştı onu böyle görmek bitiriyordu.
Hiç uyumak istemesemde gözlerim kapanmaya başlıyordu bende koltuklardan birine oturdum ve gözlerimi kapattım.Melek " Mert sevgilim " Melek'in sesiyle gözlerimi açtım Melek uzun beyaz elbisesiyle bana doğru geldi ve yanıma oturdu.
" Melek seni çok özledim " dedim burukça gülümsedi .
Melek " Onu sev sevgilim hayatına onunla devam et ben orda çok mutluyum sende mutlu ol ben sana bu yüzden kızmam hem o seni çok seviyor sende onu seviyorsun sadece kendine itiraf edemiyorsun bunu kendine itiraf et önce sonra ona söyle sevgilim onunla çok mutlu ol hem o kızımıza çok iyi annelik yapıyor , unutma onunla hayatına devam et ona onu sevdiğini söyle ve onunla çok mutlu bir hayat yaşa " dedi ve yanımdan kalkıp yavaş yavaş uzaklaştı gittikçe yok oluyordu .Gözlerimi açtığımda rüya olduğunu anladım . Onu uzun zamandır görmüyordum . Rüyamda söyledikleri aklıma bir bir geldi ben şimdi Melis'i seviyormuydum , mutlu ol demişti ondan başkasıyla mutlu olabilirmiydim.
İçimdeki duygunun adını şimdi koyabiliyordum ben Melis'e aşıktım ve rüyamda Meleğin dediği gibi onunla mutlu olacaktım .Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz .
Bölüm nasıldı ?
Diğer bölüm sizce neler olacak ?
Mert sonunda içindeki duyguyu anladı ve kendine itiraf etti bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Melis sizce uyanacak mı ?
Diğer bölüm görüşmek üzere...Herkese hayırlı ramazanlar
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum ♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Teen FictionKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...