Dolunay'dan
Başımda aniden acı bir ağrı hissettiğimde hemen gözlerimi açtım.
"Özür dilerim, araba geçince frene basmak zorunda kaldım"
Şaşkınlığımı şehir merkezinde olduğumuzu görünce atlattım. Demin rüya mı görmüştüm? Ama en güzel yerinde neden bitti kiii, en güzel yeriydi...
"Iyi misin?"
Denise göz ucuyla bakıp "evet"dedim, elimle başımı ovuştururken.
Aslında iyi değildim çünkü rüyam en güzel yerinde kesilmişti,
"Iyi gibi gözükmüyorsun ama, biraz sinirlisin sanki"
Ona iyice dönük bir şekilde ne yaptığımı yargılamadan elimi vites kolunda olan denis'in elinin üstüne koydum. Aniden gözlerini yoldan ayırıp bana baktığında utancımdan tekrar elimi geri çektim.
"Özür dilerim" dedim fısıldar bir şekilde
Hiçbirşey demeden yola bakmaya devam etti, bi an içim kötü olmadı değil.
.....
Yol bitmek bilmiyordu sanki biz gittikçe sanki o daha fazla uzuyordu.
"Şu marketten sigara alıcam"demesiyle arabayı durdurdu denis.
"Istediğin bişey var mı?"
Yüzüne baktığımda hemen hayallere dalıyordum o yüzden yüzüne bakmamaya özen göstererek "hayır" dedim.
O sigara için markete ilerlerken bende onu camdan izliyordum
Çok tatlıydı, onu sevmeye nasıl başladığımı bende bilmiyordum. Sonuç seviyordum nasıl başladığının bir önemi yoktu.
Denis marketten çıkıp gelirken tekrar önüme döndüm.
Arabaya yaklaştığında elimle saçlarımı düzelttim, artik elle ne kadar düzelicekse sjfdhdggvgxshs
Kapıyı açıp bindiğinde gülümseyerek bana bakıyordu
"Al"
Cebimden çıkardığı çikolatayı uzattığında çocuksu bir heyecanla çikolatayı almak için hemen uzandım ama arkasına doğru saklayinca sinirlenmiş gibi ona bakmaya başladım.
"Al, al şaka yaptım"
Tekrar uzattığında aldım
"Ya en sevdiğimden"
Aslında beni sevindiren çikolata değildi onun beni düşünmesiydi.
"Rüyaaa"
Denis'e baktığımda gözü dolu bir şekilde yoldan geçen rüya ve yanında duran genç adama bakıyordu.
O yanındaki genç adam kimdi?
Denis arabadan çıkacağı sırada kolundan tutup durdurdum
"Gitme"
Gözlerinden yaşlar akarken gözlerimin içine bakıyordu
"Ama konuşmalıyım onunla" dediği sırada tekrar bakışlarını onlara çevirdi
Rüya'nın aniden yanındaki adama sarılıp yanağından öpmesiyle denis sinirden elini direksiyona vurdu.
Onun canı yanıyordu ve bu canımı yakıyordu. Rüya hak etmiyordu onun sevgisini, oysaki denis ona çok değer veriyordu ve bu durum beni üzüyordu.
Onun beni sevme ihtimali olmadığını bir kere daha fark etmiştim.
Ona yaklaşarak sımsıkı sarıldım, şuan huzur verici bir sarılma değildi çünkü o başı omzumda başka bir kızı düşünerek ağlıyordu.
Unut diyemezdim. Unutursun diyemezdim, geçer diyemezdim, beni sev diyemezdim, ona karşı hissettiğin duyguları bana karşı hisset diyemezdim, olmazdı...
"Şşş tamam denis"
"Oldu mu bu şimdi dolunay? Hak mi bu? Sevdim ama sadece sevdim... canım yanıyor"
Ağlaması daha da şiddetlenmişti.
"Geçicek, ben yanındayım, üzme kendini , hak etmediyse sevgini boşver"
"Geçmiyor işte"
"Geçmesi için elimden geleni yapcam"
"Söz mü?"
"Söz"
Benden ayrılınca yola baktı bu sefer gözlerinden yaş akmıyordu.
Sinirli bir şekilde onların tarafına bakıp arabayı çalıştırıp hızla yanlarından geçti.
Olması gerekeni yaptı.
............................
Rüya'dan
"Kanka ya bu kadar da üzme kendini"
"Nasıl üzmeyeyim, canımdan daha çok sevdiğim kişiyle degilim"
"Kanka bi bakmışsın denisle terar berabersiniz"
Umutsuzca utkuya bakarak "canıyla tehdit ediyorlar, ona birşey olursa yaşıyamam ve bu yüzden lanet olsun ki onunla olamam"
Utku tam ağzını açmış konuşacağı sırada onu durdurdum
Bi dakika bu denis'in arabası
Marketten çıkarken gördüm ve aniden saçma bir karar verdip "utku sevgilimmişsin gibi davran lütfen"dedim.
Utku şaşkın bir şekilde bana bakarken koluna girip yolda yürümeye devam ettim.
Görücekti içi yanicakti ama gözünde kötü biri olarak görünürsem vazgeçmesi daha kolay olucaktı
Benimle zaten olamayacaktı bari yanındaki kızla mutlu olsun.
Içim parçalana parçalana kuruyordum bu cümleleri, her bir kelimem cam parçasıymiş gibi kalbime batıyordu.
Ama onun için yapmalıydım.
"Knka neden böyle davrancam ki" diyen utkuya bakıp komik birşey demiş gibi gülerek kendimi karşıda arabanın içinde beni izlediğini düşündüğüm denis'e mutlu göstermeye çalıştım
Utkuya iyice yaklaşarak sessizce "sus"
Diyip yanağından öptüm, geri çekilirken "lütfen şimdi sevgilimmişsin gibi davran utku"Utku beni anlamış olacak ki elimden tutup yürümeye devam etti.
Biz yolda ağır ağır yürürken denis arabayı hızlı bir şekilde yanımızdan sürüp geçti. Çaktırmadan baktığımda bizim tarafa bakmadan geçtiğini gördüm.
Araba geçip gittiğinde içimde tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım.
"Knka yaa"
Utku sevgi dolu bir şekilde bana sarıldığında bende kollarımı ona sardım
"Lan içinin yanacağını bildiğin halde neden böyle yaptın"
"On-onun için yapmalıydım"
Onun için ondan vazgeçmeliydim.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Geç bölüm attigim için kusura bakmayın.
Diğer hikâyelerime de göz gezdirebilirsiniz "sayfamdan bakın canlar"
Yorumları alalım😊
Beğendiyseniz oylayın canlar☆
RENKLI KALIN❤🌈🏳️🌈
YOU ARE READING
SONRADAN aşk (g×g)
Fanfictiondolunay; baba tanimadigim biriyle mi evlenicem? sen ne dediginin farkinda misin? cenk bey (babasi); evlenmek zorundasin kızım bunu bizim için yap:/ dolunay; ama... .......