12

5K 265 9
                                    

Eskisi kadar çok vote gelmiyor... Bu yüzden yazma isteğim de gelmiyor... Lütfen vote verin... Neyse hikaye ye başlayak...

3 ay sonra
(yazar ağzından)

Danbi'nin birden sancısı tutmuştu. Jungkook korkmuş ve heyecanlı bir şekilde onu hastaneye götürüyordu. Hastaneye geldiklerinde Danbi'yi doğuma aldılar. Jungkook'da girmek istemişti doğuma. Doktorlar ilk başta iizn vermemiş, ancak çok ısrar edince onu da almışlardı doğuma.

Danbi doğum süreci boyunca Jungkook'un kolunu sıkıca tutmuş, hiç bırakmamıştı. Doğumda fazlasıyla zorlanmıştı. Dünyaya çok tatlı bir erkek çocuk getirmişti. Jungkook'un mutluluktan gözleri dolmuştu. Çok mutluydu. Danbi de mutluydu fakat, çocuğunun sevdiği bir adamdan dünyaya gelmesini daha çok istemişti.

Danbiyi bir odaya almışlardı. Daha sonra da bebeğini getirmişti hemşire.

"Çok tatlı bir oğlunuz oldu"

Danbi mutluydu. Çünkü bir anne olmuştu. Anne olmak onu çok mutlu etmişti.

"Jungkook... Annem"

Birden aklına annesi gelmişti Danbi'nin. 9 ay boyunca ne konuşmuşlar ne de görüşmüşlerdi? Annesine nasıl açıklayacktı bu bebeği? Daha evleneli 7 ay olmuştu.

"Bilmiyorum Danbi. Erken doğum falan deriz. Bilmiyorum"

Jungkook bebeğini Danbi'nin kucağından almıştı. Yanağına minik bir buse kondurmuştu bebeğinin. Yine dolmuştu gözleri.

"Benden daha duygusalsın."

Jungkook gülmüştü.

"Teşekkür ederim Danbi"

"Ne için Jungkook?"

"Oğlumu dünyaya getirdiğin için. Senin yerinde bir başkası olsaydı, aldırmak konusunda epey bir ısrarcı olurdu. Sende ilk başta ısrar ettin. Ama bu küçük yaşında cesurca doğurdun."

Hafifçe tebbesüm etmişti Danbi. Bir an önce boşanma işlemlerini halletmek istiyordu.



Başta da söylediğim gibi vote vermeyi unutmayın... Sizi seviyorum... 💕💕💕

compulsory marriage ✞ jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin