Eu și Chris avem această relație falsă de ceva timp. Nu vreau să închei asta, nu știu de ce. Poate pentru că mă simt bine și râd mereu în preajma lui, chiar dacă într-un fel sau altul ar trebui să mă prefac. Dar nu o fac, chiar îmi place să îmi petrec timpul cu el.
—Te iubesc, Barbie! strigă acesta și se uită în spate, la Alice.
—Și eu, Chris! spun și mă apropii de el și îl sărut din impuls.
—Mrr, îmi place că te impici, îmi șoptește el la ureche rânjind.
—Hai în școală, iubire, îi spun șatenului iar el mă ia de mână și mergem la cantină, ca de obicei.
Înainte să ne punem la masă, Schistad mă sărută lung, băgându-și mâna în buzunarul de la spate al blugilor mei.
—Porumbei! ne strigă Andra și mă trezește din transa pe care Schistad mi-a provocat-o.
Ne așezăm, Chris trăgându-mi scaunul.
—Ce i-ai făcut, frate? întreabă Andrei mirat.
—Am înnebunit-o, răspunde el.
—Auziți? ne întreabă Andra.
—Da, răspundem eu și Schistad la unison.
—Voi ați avut o primă întâlnire?
—Nu chiar, răspund eu.
Andra se ridică în picioare și îi trage o privire urâtă lui Chris.
—Schistad!
—Da, eu, domnișoară Andra. La comanda dumneavoastră, zice râzând.
—Tu și Alex - întâlnire în seara asta. Fără comentarii!
—Cum spui tu, spune și se uită la mine, continuând să zâmbească.
Eu rămân blocată,nu știu cum să reacționez. Deși îmi place în ultima vreme să-mi petrec timpul cu Schistad, odată ce Alice nu va fi prin jurul nostru, nu văd rostul unei întâlniri.
—Și tu, Alex, o să vi cu mine să îți cumparăm ceva frumos de îmbrăcat.
—Dar ce au hainele mele? pufnesc.
—N-au nimic, dar lasă că știu eu ce haine îi plac lui Schistad, spune Andra și îi face cu ochiul șatenului.
—Și tu vi cu noi, îi spune William lui Chris.
—Bine, frate, spune Schistad râzând.
După o oră de plimbat prin magazine, eu și Andra ne-am oprit să mâncăm la Mc.
—Sper că îți place ce am luat, și o să le porți.
—Mhm, spun eu distrasă.
—La ce te gândești, Alex? mă întreaba.
—Păi,vreau să-ți spun ceva.
—Ce este?
—Știi tu, despre relația cu Schistad..
—Ce-i cu asta? mă întreabă.
—Nu suntem împreună. E un joc de-al lui, s-o facă geloasă pe Alice.
—Și tu de ce ai întrat în jocul lui? mă întreabă mirată. Nenorocitul. Îi rup capul.
—Nici eu nu știu.
—Tu ești îndrăgostită de el, Alex, spune chicotind.
—Ce? Ești nebună? zic eu cu capul în jos.
—Te-am văzut, Alex. Am văzut cum îl priveai.
—Mă prefăceam, Andra.
—Uite ce-ți propun eu, spune Andra.
—Uimește-mă.
—Du-te la întâlnirea asta cu el, îmi spune. O să vezi atunci ce simți.
—Dar el nu simte nimic pentru mine..El e Schistad. El vrea toate fetele.
—Dacă într-adevăr îți place de el, îl învăț eu să te iubească doar pe tine, stai liniștită.
—Oh, Andra, spun eu și o îmbrățișez.
Chris Schistad
—Frate, tu chiar te-ai îndrăgostit de sora noastră? mă întreabă Andrei.
—Da, îi răspund. Și de când e sora voastră?
—De când s-a născut.
—Da, mă rog. Oricum, nu vă faceți griji, eu chiar o iubesc mult pe fata asta.
—Serios? mă întreabă William. Doar ești faimosul Schistad, de ce tocmai pe Alex?
—Pentru că doar în preajma ei mă simt fericit. Restul fetelor sunt doar de distracție, le spun. E frumoasă și atât de deșteaptă. Uneori mă calcă pe nervi cu toate tâmpeniile ei, dar asta o face și mai specială. Mă pierd în ochii ei de fiecare dată când o văd, credeți-mă.
—Ook, se pare că Schistad chiar e îndrăgostit, zice Andrei.
—Atunci, baftă cu ea. E mai complicată ca o problemă la matematică, îmi spune William.
—Mă descurc eu, le zâmbesc amândurora în timp ce-mi așez părul în oglindă.
—Totuși, am auzit că ai ajuns în patul tuturor fetelor din vechiul tău oraș. Cum reușești? Care e secretul tău. Pe bune, zi-mi-l și mie, sunt disperat.
CITEȘTI
Schistad
RomanceNu știu de ce,dar m-am îndragostit de el nebunește.Când mă gândesc la el plutesc.Dar când îl văd în fața mea îmi vine să îl strâng de gât. Chris Schistad, E un efort să nu râd la glumele tale proaste sau să zâmbesc când te uiți la mine.Tu râzi de fi...