Następnego dnia Angel postanawia wziąść się w garść i prosi o pomoc swoją najlepszą przyjaciółkę Akeneki, która czuła coś do niego ale on nie odwzajemniał uczucia. Wybrali się razem na konie a potem poszli na lody i na basen. Po tym wszystkim pogorszyło się jemu bo te miejsca koka żyły mu się z Clarą jego ukochaną, którą stracił. Akeneki się nie poddawała i próbowała dalej ale nic jej nie wychodziło. Aż postanowiła zabrać do Bogini aniołów Sisi.
- O wielka i potężna Sisi POMÓZ mi ogarnąć Angel bo on rozpacza nad utratą swojej żony. - powiedziała Akeneki
- Podejdź z nim tutaj do mnie to zobaczę dlaczego rozpacza nad swoją żoną. - odparła odnośnym głosem Sisi.
Gdy Sisi wszystko zrozumiała powiedziała do Akeneki by spróbowała porozmawiać z duszą Clary może ona by pomogła. Akeneki wybrała się do miasteczka dusz zmarłych by odnaleść Clarę i poprosić o pomoc.
-Tutaj jesteś Clara. Potrzebuje twojej pomocy. - powiedziała Akeneki
- Co się stało? Moja pani - zapytała się dusza Clary
- Twój mąż za tobą płacze. Teraz jest u naszej bogini Sisi i czeka tam na ciebie. -oświadczyła Akeneki.
Gdy dusza Clary zobaczyła swojego męża który płacze za nią wyjaśwyjaśniła co Akeneki mósi zrobić by się uspokoił.
Po tym wszystkim Sisi odesłała ich na ziemię a Angel bez zastanowienia poszedł do domu by przespać się.