PROLOG

7 2 0
                                    

24.06.2019 Wpis z pamiętnika 

Dzisiejszy dzień jako początek czegoś nowego uważam za rozpoczęty.


11:20    24.06.2019    Forks, Waszyngton, Stany Zjednoczone      Noelia Bishop

- Przesadzasz zawsze mogłaś iść z Cliffordem- Leah spogląda na mnie poważnym wzrokiem a chwilę później wybucha gromkim śmiechem. Mrużę oczy na wspomnienie wydarzeń z ostatniej piekielnie zimnej nocy. Dreszcz przechodzi przez moje plecy przypominając sobie tą nerdowską twarz Rudiego Stylesa. Niby Styles, ale akurat ten chłopak nie miał nic wspólnego z gwiazdą internetu. 

-Bardzo śmieszne.- Syczę i rozglądam się w lewo i w prawo aby nie wpaść na jakiś samochód, inaczej, aby to samochód nie wpadł na mnie. Przechodząc przez przejście zauważam motocykl, który z zawrotną szybkością nie patrząc na to czy ktoś idzie czy nie, pędzi w stronę staruszki z małym yorkiem na smyczy. Nie żeby mi zrobiło się żal tej nieuważającej na nic babci, bardziej chodziło mi o pieska który piszczy rozglądając się i szukając drogi ucieczki, lecz ze względu na tą kobietę jest odcięty od jakiejkolwiek interakcji. Podbiegam do biednego psiaka i biorę go na ręce a staruszkę ciągnę za sobą w przeciwną stronę. Dobiegając do chodnika odwracam się w drugą stronę zauważając ten sam mało co nie potrącający pojazd pieska wraz z babcią. Kobieta na mnie krzyczy używając bardzo wulgarnych jak na starszą osobę słów. Zaczynam żałować, że nie wzięłam tylko pieska zostawiając kobietę na prawdopodobną śmierć. Ten pomysł szybko ucieka mi z głowy gdy uświadamiam sobie co mogłoby mi grozić za brak pomocy osobie jej potrzebującej. Spoglądam na kobietę która wyrywa mi psa i znów kieruje się w stronę przejścia ty  razem rozglądając się na wszystkie strony. Każdy samochód stoi i kierowcy jedynie przestraszonym wzrokiem patrzą na tę opętaną kobietę. Nikt się nie ruszył nawet po tym jak pani bezpiecznie przeszła i kierowała się w stronę pobliskiego sklepiku. Wszyscy są tak samo zaskoczeni jak moja przyjaciółka, ja i motocyklista drący się na mnie o tym jakie niebezpieczeństwo mi groziło. Chwilę, jaki motocyklista?



_______________________

Don't waste your time with explanations, people only hear what they want to hear.


jUST dONT 



dOnT



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Malinowe UstaWhere stories live. Discover now