24

129 7 6
                                    

Martinus bunu kendine neden yapıyordu kimse bilmiyordu ama suan kendi kendine acı çektiriyordu.

Ama bu acı birazdan dinecekti.

E:martinus

Elifin sesi olduğundan kısık ve çaresiz çıkmıştı

T:Elif!

Martinusun ki ise olduğundan yüksek çıkmıştı ve bu bütün doktorların odaya toplanmasına neden olmuştu.

Dok:çık dışarı martinus.

T:Hayır! Onun bana ihtiyacı var.

Dok:çık dışarı!

T:Hayır dedim sana!

O sırada elif çaresizce konuştu

E:Martinus gitme!

Bunu duyan martinus ölsede o odadan çıkmazdı.

T:korkma! Kimse çıkaramaz beni burdan.

Dok:Bak işimizi zorlaştırıyorsun martinus.

T:Gitmemi istenmiyor duymadın herhalde.

Kimse Elifle ilgilenmiyor ve herkes martinus'u odadan çıkarmaya çalıyordu ama martinus "gitme" sözünü duymuştu bir kere.

E:AHHH!

Elifin ani sancısı ile herkes elife doğru yöneldi

T:iyimisin?

E:Martinus bacaklarım yok gibi

Martinus elifin bacaklarına bakmıştı ve elifin bacağını göstererek konuşmaya başlamıştı.

T:olur mu elif? Bak burda bacakların

Martinus saçmaladığının farkındaydı ama bu duruma inanmak istemiyordu.

E:bak oynamıyo martinus!

Martinus bir kere daha sevgilisinin bacaklarına bakmıştı

Ve doktora bağırmaya başlamıştı.

T:NE BU NEE HA? NE BU BU NEEE!?

Elif herşeyin farkına varmıştı ve tutamadığı göz yaşlarını artık salmıştı.

E:Bir daha yürüyemiyecekmiyim martinus?

Martinus sevdiği kızın kafasını göğsüne yaslayıp sessizce ağlamaya başlamıştı.

T:olur mu öyle şey?  YÜRÜYECEKSİN! Gerekirse bütün doktorlar önünde köpek olup seni yürütecek duydun mu beni?!

Martinus son cümleyi oda da ki doktorun gözünün içine bakarak söylemişti.

Dok:Elif kesin bişey söyleyemem, bu durum geçici de olabilir,kalıcıda! Ama bunu zaman gösterecek.

Martinus sinir bozucu bir kahkaha atmıştı.

T:Bunu zaman değil sen göstereceksin! Elif en kısa zamanda yürüyecek!

E:Peki sizce kalıcı mı?

Dok:Bunu söylemem için erken fakat kalıcı olma ihtimali daha yüksek,ama sen güçlü birisin bu senin bünyene göre geçici de olabilir!

Elif dolu gözlerle martinusun gözlerinin içine bakmaya başlamıştı

Eyi de ben güçlü değilim ki martinus!

SARI ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin