פרק 5

3.7K 108 3
                                    

בתמונה בן

רואה את בן החבר הכי טוב שלי מהעיר הקודמת מה הוא עושה פה? חשבתי לעצמי.
הוא הסתכל עליי מזועזע ואת הגבר עליי העיף אותי ישר אחרי שהתאפס על עצמו מהמראה והוריד לו אגרוף והכניס לו עד שהבחור כמעט הגיע לחוסר הכרה.

הוא לקח אותי הוריד את החולצה שלו וישר אמרתי ״לא לא אל תשכח שאנחנו עדיין בבית ספר״ הזכרתי לו
והוא ״לא אכפת לי החברה הכי טובה שלי פאקינג היית קורבן לאונס,ואם תגידי מילה על זה שאני שם עלייך עכשיו את החולצה אני לא יודע מה אני יעשה״ אמר בכעס ואני הנהנתי ואמרתי ״תודה״ בשקט.
״ועכשיו איפה האח המזורגג הזה שלך,בטח במחששה עם הזונות שלו לא?״ ספק שאל ספק ענה.

הנהנתי ואמרתי ״זה לא אשמתו הייתי אמורה להיות בשיעור והוא חשב שאני שם״הגנתי עליו.

וראו את ההבעה על הפרצוף שלו שהוא עצבני הוא לקח אותי מהשירותים אחרי שדיברנו ולקח אותי למכונית שלו הושיב אותי במושב לידו ונכנס גם הוא והתיישב לידי, הסתקרנתי איך הוא הגיע והגיע בול בזמן..
״איך הגעת לפה?״ גיחך ״נראלך שאני ישאיר אותך לבד בבית ספר חדש ובעיר חדשה,אימא שלי רצתה למצוא עבודה חדשה ומצאנו עבודה פה וזה היה משתלם כי גם את פה״ השיב וחייכתי.

הגענו לבית הלכתי לשטיח הרמתי אותו והמפתח היה שם פתחתי את הדלת בן ליווה אותי לחדר ואמר ״תלכי לישון אני יטפל באח שלך״ הנהנתי כיסה אותי עם השמיכה וכיבה את האור ושקעתי בשינה.

נ.ק מבט של בן
אני לא מאמין אני פאקינג לא מאמין למה דווקא קים החברה הכי טובה שלי קורבן לאונס בגלל הבן זונה הזה הגעתי לבית ספר שלה הכי הנסיעה הכי מהירה שלי לשם וראיתי במחששה את הפאקינג בן זונה יושב ליד רפאל וליד עוד איזה מישהו שרירי וכמה חברים שלו הלכתי אליהם ופשוט פוצצתי את הבן זונה מכות ״עוד פעם אחת אתה תרים עליה יד ותעשה מה שעשית אני לא ישאיר אותך בחיים!״ צעקתי עליו ורפאל הביט בי בבלבול
״אחי מה את עושה״ שאל ״מה אני עושה״ גיחכתי ״הבן זונה הזה פאקינג רצה לאנוס את קים״ צעקתי לו והבהרתי לו את זה טוב טוב ״מההההה!״ רפאל צעק ״איפה היא״ מה הוא עשה״ פוצץ אותי בשאלות ואמר לבחור שיחכה ויראה מה יהיה לו ואמרתי היא בבית וישר התנענו שתינו את הרכבים שלנו ויצאנו אליה.

 MY LOVE? Where stories live. Discover now