5

25 1 0
                                    


Untuk kamu semua yang membaca cerita ni, kalau kamu masih ada mak dan ayah,

TOLONG TOLONG TOLONG HARGAI MAK KAMU. KITA TAK TAHU BILA AJAL MEREKA. MASA SENTIASA BERGERAK KEHADAPAN. MAK & AYAH KITA PULA MAKIN TUA. SELAGI ADA MASA NI, TOLONGLAH LUANGKAN MASA LEBIH UNTUK MEREKA.

KALAU KENA MARAH KENA BEBEL, ITU BENDA BIASA. JANGAN DI SIMPAN DALAM HATI. BENDA TU LAH YANG AKAN BUATKAN KITA SUSAH NAK LUPAKAN MAK & AYAH. ANGGAP AJE LAH SEMUA TU TANDA MEREKA TUNJUKKAN SAYANG MEREKA.

Kadang ada satu masa, ayat mereka pedas dan menusuk ke hati. Jangan disimpan lama lama. Jangan berdendam dengan mereka. Mereka cuma nakkan yang terbaik je untuk kita. Mungkin cara mereka salah tapi niat mereka baik. Just tolong hargai mak ayah kamu. PLEASE.

Rajin rajin lah call mak & ayah. Ziarah mereka kalau ada masa lapang. Tak susah pun. Jangan nanti dah takda baru sibuk nak hargai. Masa tu jadilah macam Nini, sekarang. Hanya mampu merindu je. Nak menyesal pun takde guna dah masa ni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nini ingat lagi mama kadang kadang tiba tiba bisik kat Nini sambil kata yang dia sayang sangat kat Nini. Nini pernah jumpa dalam beg dia, ada gambar Nini seorang. Senyum habis Nini masa tu bila tengok mama simpan gambar Nini je hahaha -End 

Mama minta maafWhere stories live. Discover now