yoυ're мy love ❤ parт 1

140 5 2
                                    

Jessica termenung memikirkan nasibnya. Dia tahu , mungkin takde lagi peluang untuknya bersama Taecyeon. Cinta yang baru sje brsemi terpaksa dilupakan begitu sje stelah Yoona kembali merayu mahu bersama Taecyeon yang sebelum ini ialah bekas kekasihnya. Taecyeon pula terpaksa akur dengan keadaan. Dia tak mampu nak mempertahankan cintanya terhadap Jessica. Sebaliknya , memilih kembali bersama bekas kekasihnya yang ditinggalkan dulu selepas setahun bersama. Alasan yang diberikan mudah. Dia lebih mengenali Yoona berbanding Jessica. Malah , cintanya juga telah lama wujud terhadap Yoona.

Jessica - "mungkin dah nasib aku macam ni". Getus Jess memikirkan masalah yang dihadapinya. "Ya, mungkin Taecyeon kembali pada Yoona sebab dia lebih mengenali wanita tu.Sedangkan aku dengan Taecyeon... Kitorang baru bersama... tak sampai setahun". Tanpa disedari , air mata Jess jatuh ke pipinya. Dia pasrah dengan hubungan cintanya itu. Dia tahu , dia tak seuntung Yoona yang sememangnya dari duli menjadi dambaan Taecyeon. Selain cantik , Yoona juga mempunyai personaliti yang menarik. Malah sentiasa bergaya & mengikut perkembangan fesyen semasa.

Hubungan Jessica dan Taecyeon bermula selepas diorg sama2 bercuti di Pulau Jeju pada musim pada lepas. Ia terjadi secara tak sengaja selepas diorang berdua tertinggal bas. Waktu itu , diorg sepatutnya bersama - sama dalam kumpulan menuju ke Hallasan National Park. Tetapi kerana terlambat bangun , diorg telah ditinggalkan.

Taecyeon - "Kalau awak larat kita boleh sama2 jalan kaki menuju ke sana. Sambil2 tu boleh kita nikmati sekali pemandangan". Kata2 Taecyeon tu masih ter-ngiang2 di telinga Jess. Ia merupakan perkataan pertama yang menyebabkan diorg menjadi rapat. Namun , semuanya hanya tinggal kenangan . Yang ada hanyalah gambar sewaktu dorang bersama & mesej2 romantik dari Taeyeon yang menjadi penemannya di kala rindu ....

yoυ're мy love ❤ (вм)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora