CHAPTER 3 🌹

3.1K 449 31
                                    

Pakk!

AUTOMATIK tanganku menampar bahu Jungkook kerana geram Dan terkejut akan kata katanya. Selamba tok nenek dia nak cakap aku bapuk. Aku tampo sat gi mampus kang!

" Apa duh yang awak merepek ni? Suka hati nak panggil orang bapuk. Nak mampus awal eh?" aku mengerutkan dahi sambil memandang tepat mata Jungkook. Jungkook mengetap bibirnya.

"Maaf. Cuma aku pelik– biasanya aku akan jadi takut dengan makhluk berjantina perempuan. Ni tak la pulak. Sebab tu aku syak kau ni lelaki ataupun bapuk."Jungkook mengangkat kedua belah keningnya.

"EEE saya bukan bapuk lah! Saya ni perempuan kalau tak, takdenya fizikal saya macam ni!"

"Mana tahu kau pergi Thailand tukar segala benda yang kau TAKDE jadi ADE." selamba Jungkook membalas. Kembang kempis hidungku menahan marah dengan anak jeon satu ni.

"Saya cakap bukan tu bukan lah. Kalau tak percaya sangat, kahwin dengan saya dan check la sama ada saya ni perempuan sebenar atau tak. ISHHH" badan Jungkook yang dari tadi tak bergerak tindih aku ditolak geram.

Rimas. Geram pun ada.

"Malas aku kahwin dengan kau. Tak tersambung zuriat Jeon nanti"

"Eh, asal pulak? Awak fikir saya mandul ke apa? Don't judge me by my fiscally." Aku mula geram apabila Jungkook seolah olah menuduhku mandul. Selamba je dia tu!

"Sebab kau bapuk la" jawab Jungkook lalu ketawa berdekah dekah. Setan punya mamat. Aku sepak kan baru tau.

"HAH, k fine. Panggil la bapuk ke apa apa pun. Saya tak kisah. Pergi mampus. Ish, harap muka je kacak tapi perangai macam setan" Aku menghadapkan badanku membelakangi Jungkook.

Diam.

Mata ku Cuba ditutup supaya aku dapat melelapkan diri. Sebenarnya aku terasa. Mampus lah!

END HELENA KIM POV

JUNGKOOK terdiam APABILA Helena seperti malas melayannya. Alah, baru gurau sikit dah Diam, merajuk lah tu! Rasanya ni pertama kali dia rasakan bagaimana bercakap dengan perempuan sedekat ni.

Dia sendiri keliru.

Macam mana dirinya langsung tidak berasa takut apabila dengan Helena. Adalah fobianya terhadap perempuan sudah hilang? Mungkin ya. Atau mungkin tidak.

Mata Jungkook Cuba mencuri pandang Helena yang seperti terlena di situ. Jungkook tersenyum keseorang. Eh, jap. Dia gila ke? Kepalanya digelengkan berkali-kali supaya perasan teruja itu hilang.

"Ni bangang namanya!" keluh Jungkook.

🖤♥️✨

Helena Kim's POV

AKU membuka Mata perlahan lahan apabila tersedar dari lena. Susuk tubuh Taehyung memenuhi ruang pandangan. Taehyung mengangkat keningnya.

"Jahanam punya adik. Kau satukan aku dengan Crystal lepas tu kau pulak bercinta dengan Jungkook."Taehyung menggelengkan Kepalanya.

Aku terkebil kebil memandangnya. Sebenarnya aku langsung tak faham. Apa dia cakap.

" Semalam kau balik dengan Jungkook. Lepas tu Jungkook siap angkat kau sampai atas bilik lagi. Dah berapa kali aku larang tapi degil dia tu."

Aku terkedu.

APA?! ANAK JEON TU NAK MATI KE SIAL? YA TUHAN. MAKSIATTT.

Secara tiba tiba aku meroyan tak tentu arah Dan aku terhantuk dinding rumah sehingga terpengsan dengan sadis sekali.

🌹

"JUNGKOOK , tunggulah saya ! Janganlah lari !" Seorang wanita berusaha mengejar Jungkook yang semakin menjauh daripada pandangan. Jungkook berlari dengan bersungguh sungguh. Sumpah, dia masih trauma dengan perempuan ! Perempuan itu masih mengejar. Jungkook membuka langkah besar untuk memecut laju.

Dengan bijak,dia membuka pintu yang terpampang dihadapan mata dan masuk ke dalam dengan segera. Nafas disedut berkali kali. Jungkook termengah mengah. Peluh yang menitik dikesat pantas.

"Dia tu memang sasaeng betullah. Sebab dia lah aku fobia dengan perempuan. Kalau tak disebabkan dia dah lama aku kahwin. Ish, aku nak kahwin !" Jungkook mengeluh. Dia duduk di atas lantai. Tenang. Matanya ditutup untuk mengenang nasib.

"Aku nak jadi normal"

Dia benci dengan diri sendiri kerana fobia. Sumpah !

BERSAMBUNG

tah pape tah chapter ni. cam bongok je benda aku tulis. aku meroyan apa ni wehh, help meh !

 [√] Mr.Gynophobia | 정국Where stories live. Discover now