7

106 16 1
                                    

Vomment juseyo..Jangan jadi siders..Tak susah pun untuk korang tekan bintang kat bawah tu..😂😂

Happy Reading😘😘😘

K'GROUP...
"Terima kasih En.Han sebab sudi menjadikan kami sebagai partner dalam perniagaan anda.."Jung Mo dan  Gi Chan berjabat tangan.."siapa yang tak nak berpartner dengan K'GROUP...Dah lah berpengaruh di seluruh Korea...."Jung Mo terkekeh mendengar pujian Gi Chan..

Setelah selesai berurusan dengan En.Han,tiba masanya lunch dengan Dato'Kim Sihoon..."Hai,Dato'...maaf sebab membuatkan Dato' Sihoon lama menunggu.."Jung Mo pun duduk di kerusi berhadapan dengan Dato'Kim Sihoon..

Skip

Aera sedang membersihkan bilik tidur Jyun Hao.. Jyun Hao keluar dari bilik air sambil memakai jubah mandi corak polkadot... Jyun Hao terus memeluk Aera dari belakang,d an kepalanya diletakkan di bahu Aera..

"Hai sayang..."Bisik Jyun Hao di telinga Aera,dia juga mencium pipi gebu gadis itu.."Oppa,janganlah macam tu..Kalau Mama oppa dan Tzuyu nampak,dorang akan marah kita.."Aera melepaskan tangan Jyun Hao yang melilit di pinggangnya..

"Sayang,saya rasa bahagia sangat bila dapat tau yang cinta saya diterima..."

Tiba-tiba pintu bilik dibuka... Muncullah Tzuyu di muka pintu.. Matanya menjeling tajam ke arah Aera...Dia benci perempuan tu.. gara-gara Aera dia kena tampar!!

"Hei perempuan!!you buat apa kat sini?!oh..you nak guna Jyun Hao ke?!you ni memang perempuan tak tau malu lah...!!"Tzuyu menolak tubuh Aera hingga menyebabkan perempuan itu jatuh..

"Tzuyu!!apa yang kau dah buat ni?!"Kali ini giliran Jyun Hao pulak menolak bahu Tzuyu.. Jyun Hao mengangkat tubuh Aera..

"You memang patut kena dengan i.."Tzuyu terus menjambak rambut Aera sepuas hatinya..Ni lah balasan untuk orang yang telah merampas Jyun Hao dari aku..
Mp
"Aku tak mau cintaku dikocok-kocok aahh.."Pn.Wang menyanyi kecil sambil mengelap peluh yang mengalir di dahi..Dia baru sahaja pulang dari kelas poco-poco dengan Datin Irene dan Datin Hyolin..

Tiba-tiba,dia terdengar suara orang bergaduh.."Siapa yang berani sangat nak bergaduh kat rumah aku ni..??"Pn.Wang bergegas ke bilik Jyun Hao.."Hei..Kau buat apa kat bakal menantu aku hah?!"Tanpa segan silu Pn.Wang menampar pipi Aera..

"Kau takde hak nak sakitkan bakal menantu aku!!Aku sekali pun tak pernah berkasar dengan Tzuyu,tapi kamu dah kurang ajar.."Pn.Wang menunjal kepala Aera..

"Aku dah baik hati sangat suruh kau kerja sini..tapi apa kau buat?!"Sekali lagi Pn.Wang menampar pipi Aera..

"Ma!!Aera tak bersalah...Yang bersalah tu Tzuyu!!"

"What?!No!!i tak salah..yang salah tu perempuan tak guna tu!!Dia yang coba goda you!! takkan i nak diam je!!"Pandangan Pn.Wang tertuju pada Aera..

"What? Pembantu rumah tak sedar diri macam kau ni ada hati nak goda anak aku?"

"Ma,sudahlah tu..."

"Jyun Hao,ni bulan perkara kecil...Mama kena buat sesuatu,kalau tak,perempuan ni akan kacau hubungan kau dengan Tzuyu!!"Bentak Pn.Wang.."Ma.. please..jangan buat macam ni.. Jyun Hao cintakan dia,bukan perempuan tu!!"Kata Jyun Hao sambil jarinya menunjuk ke arah Tzuyu..

"Mommy...tengok Jyun Hao tu..Sampai hati dia cakap macam tu kat Tzuyu.."Tzuyu memuncungkan mulutnya,pura-pura merajuk..

"Heh!!apa yang kau berikan kat anak aku sampai dia boleh jatuh hati dekat kau?kau pasti dah sihirkan anak aku supaya dia cuma cintakan kau dan benci dengan Tzuyu..betulkan?!"Tengking Pn.Wang..

"Puan..memang betul saya cintakan anak Puan,tapi saya tak pernah suruh anak Puan benci dengan Tzuyu..Sumpah Puan.."Aera tertunduk sambil menangis...

"Berani kau mengaku yg kau cinta kat anak aku?ok..kalau kau cintakan anak aku,aku nak kau keluar dari rumah ni..dan jangan sesekali tunjuk muka kau kat sini.."Putus Pn.Wang.. Tzuyu tersenyum sinis..Puas rasanya bila perempuan tak guna tu dihalau dari rumah ni..

"Ma!!Janganlah macam ni Ma...bagilah dia peluang.."Rayu Jyun Hao.."Putuskan perempuan tu atau Mama akan buat lebih teruk lagi kat perempuan tu!!"Jyun Hao tergamam..Kalau dah macam tu,pasti susah nak rayu Mama dia..

Jyun Hao pergi ke arah Aera.. dicapainya tangan Aera.."Aera..saya minta maaf..kita kena akhiri hubungan kita..Saya sangat cintakan awak..tapi saya takut kalau apa-apa terjadi pada awak..saya minta minta maaf sangat-sangat.."Jyun Hao menangis tersedu-sedan..

Aeara selesai mengemas pakaian nya...Dia keluar dari bilik..Ketika hendak membuka pintu rumah,Jyun Hao menarik tangannya..."Saya sentiasa cintakan awak Aera.."Jyun Hao menyeluk poket seluar untuk mengambil cincin lalu diserahkan kepada Aera..

"Tu ikhlas dari saya..."Jyun Hao menitiskan air matanya...
"Hati-hati Aera..."





Hello..Ada yang rindu dengan Aera dan Jyun Hao??Harap ada lah..😄😄Ok..lepas ni Aera akan berjumpa dengan Jung Mo...



[C]My Jung MoWhere stories live. Discover now