[Jayden]
Sledoval som ako Freya a Ava behaju po pláži, naplno zažraté do hry s tými španielmi. Frey mala na sebe len plavky a sakra... strácal som dych. Ja nie som moc na šport. Ísť do posilky a cvičiť je niečo úplne iné. Behať je niečo iné. Ale takéto hry- Nič pre mňa.
Frey zrejme nahrala bod, nadšene zvískla a začala tancovať. Čo to má byť? Nech sa ten idiot po nej nečumí! Ona sa však rozbehla ku mne a vtisla mi rýchly bozk, predtým ako sa vrátila na ihrisko. Tu to maš idiotko. Táto žena je moja! Keď dohrali Frey sa zvalila na zem vedľa mňa a len sa usmiala.
„Je mi príšerne horko," vydýchla.
„Oh aj mne, ked ťa vidím celú spotenú a vzdychajúcu," žmurkol som a ona len prevrátila očami.
„Poďme do vody, huh?" vstala a ja som ju hned nasledoval.
Spolu sme vbehli do mora a plávali dalej a dalej. Chcel som íst dalej, čo najdalej od všetkých aby som s nou konečne mohol byť sám, ale videl som, že už nevládze, tak som zastavil.
„Freya?" oslovil som ju a ona okamžite zdvihla pohľad.
„Hm?" udýchane zo seba dostala a ja som sťažka prehltol.
„Dnes v noci ťa chcem. A je mi jedno, či v mori, či na pláži, či v stane. A je mi jedno, či nás budú počuť alebo mať poznámky. Šialene ťa chcem," vydýchol som a na moment privrel oči. Keď som znova na ňu pozrel videl som, ako sa červená a neisto si hryzie peru.
„Vlastne by som si ťa zobral práve tu a teraz keby tu nebolo toľko detí," prehltol som a ona ma plesla cez rameno.
„Bože, ty si tak neskutočne..ugh!" rozosmiala sa a pokrútila hlavou.
„Nemôžem za to, že si tak sexy!"
„Nie som sexy," prevrátila očami.
„Prosím ťa Frey, neklamme si tu," prevrátil som očami aj ja.
„Frey! Jay! Idete s nami na obed?!" začuli sme kričať Lu a obaja pozreli smerom na ňu.
„Nejdeme!" odkričal som a Frey sa na mňa zamračila.
„Ale ja som hladná," odula spodnú peru.
„Najprv si užijeme to, že pri našom kempe bude prázdno a potom ťa zoberiem na najúžasnejší obed aký si kedy mala!" žmurkol som a s úsmevom sa vybral plávať k brehu.
„Zbláznil si sa?! Je tu kopa ľudí!" okríkla ma a vybrala sa za mnou.
„Ale všetci ďaleko od stanov," poznamenal som a plával kludne dalej.
„Nemôžeš jednoducho povedať, že ma chceš a zrazu tomu prispôsobime všetky plány," naštvane zasyčala a zastavila.
Obzrel som sa po nej a vydýchol pri pohlade na jej frustrovaný výraz. Rýchlo som prešiel k nej a za pás si ju pritiahol k telu. Odvrátila odo mňa pohlad a ja som si znova povzdychol.
„Dobre, prepáč, máš pravdu, preháňam to. Som len frustrovaný. Sexuálne," mykol som hlavou a ona vyprskla do smiechu.
„Si idiot," skonštatovala a ja som sa zamračil.
„Hovoríš mi to častejšie ako to, že ma miluješ," nespokojne som zamlaskal.
Len sa usmiala a preplavala okolo mňa. Vyliezla z vody a ja som sledoval ako kvapky vody stekajú po jej tele. Sakra. Sťažka som prehltol a okamžite sa vybral za ňou. Mierila k stanom a zobrala si uterák z jedného z lehátok a začala osušovať svoju pokožku. Ja som si len rýchlo vytriasol vodu z vlasov a narýchlo sa osušil, keď som videl ako smeruje do stanu. Dobehol som ju a zazipsoval som za nami.
YOU ARE READING
Crazy for This Girl
FanfictionFreya je tak trochu hanblivá 20 ročná panna, no keď nastúpi na výšku, všetko sa tak nejak zvrtne. Jej spolubývajúca je cool a šialená Lua, ktorá ju zoberie pod svoje krídla a postupne sa dostáva do ich zvláštnej party, kde spoznáva šialenú Avalon, s...