Changbin már két hete Hyunjinnak dolgozott, és szerette volna beismerni vagy sem, tény, hogy ezidő alatt igencsak megnőtt a tisztelete a fiatalabb iránt.
Eleinte azt hitte, Hyunjin csak egy idegesítő gazdag sztár, de miután már saját hibájából ő is a részese lett a beosztásának, rá kellett jönnie, hogy Hyunjin nagyon keményen megdolgozik azért a pénzért amit kap, és így már megértette, miért lett rá a fiú olyan mérges amikor lefröcskölte kávéval a cuccait.
- Hyunjin, meghívtak egy bulira péntek estére sok más sztárral együtt, szeretnél menni? - kérdezte tőle Changbin. Nemrég végeztek Hyunjin drámájának esti jelenetének a forgatásával, és most a kocsiban ültek.
- Hmm, mik a teendőim aznapra?
- Igazából nem valami sok, csak a kólának kell egy reklámot leforgatnod.
- Nem tudom, szeretnék-e menni. - Hyunjin közelebb araszolt az idősebbhez, fejét annak vállára hajtva pihentetve. - Kinek a bulija?
- Lee Felixé.
- Ha szeretnél menni akkor mehetünk, de ha nem akkor utasítsd el.
- Mi? Én is mennék? - lepődött meg Changbin. Nem gondolta volna, az ilyen bulikra egy menedzsernek is bejárása van.
- Persze, hogy jönnél. - pusmogta Hyunjin válaszul, majd ezt követően bealudt.
Changbin ezen, és az előbb hallottakon elmosolyodott, és próbált a lehető legmozdulatlanabb maradni, hogy a fiatalabb ne kelljen fel emiatt.
De felesleges volt ettől tartania, mert amikor az autó átment egy buckán az úton, ő csak felmordult, majd közelebb húzódott hozzá.
Lefekvés előtt Changbin úgy döntött, még egyszer belép és megnézi Hyunjin emailjeit.
--
Tőle: noreply@gmail.com
Neki: hwang.business@gmail.com
Nem hidd hogy most már biztonságban vagy, Hyunjin. Várni fogok az alkalomra és megöllek.
--
- Mégis ki a fasz ez? - suttogta teljesen elképedve Changbin.
Egyből le is tiltotta a küldőt, majd álomba zuhant.
**
A következő nap csütörtök volt, amikor Changbinnak nem voltak délutáni órái, ezért úgy döntött a könyvtárba megy és elintéz egy pár esszét mielőtt elkezdődne a munkaideje.
- Changbin hyung.
A fiú felnézett a számítógépből, - amit addig bújt-, a neve hallatára, és a hang irányába fordult, amikor is szembetalálta magát egy napszemüvegben, baseball sapkában és maszkban álló személlyel, akiről ő még így is meg tudta mondani, hogy Hyunjin az.
- Miért vagy itt? - kérdezte tőle Changbin, nem értve, mit keres a híresség az egyeteme könyvtárában.
- Téged kerestelek. - válaszolta Hyunjin olyan hanglejtéssel, ami arra utalt, ezt Changbinnak kérdezés nélkül is tudnia kellett volna.
- Miért? Ma csak később kezdek, és neked most épp valahol máshol kellene lenned.
- Most mit vagy úgy oda? Nem látogathatom meg minden ok nélkül a kedvenc emberemet? - mondta Hyunjin, letelepedve a másikkal szemben levő székre.
- Biztos vagyok benne, hogy okkal keresel. - felelt neki Changbin, enyhén elpirulva az előtte ülővel való szemezéstől.
- Rendben van, tényleg okkal jöttem. El kell mennünk ruhát vásárolni Felix holnapi bulijára. - magyarázta Hyunjin. - És én veled szeretnék menni, a stylistommal unalmas.
- Kérleeeeeeeek. - esdekelt neki Hyunjin elnyújtott hangon, bociszemekkel nézve rá, amikor látta, hogy a másik eléggé visszakozik a vásárlás gondolatától.
- Jól van, meggyőztél. - döntötte végül el Changbin, és kikapcsolva a gépét felállt a helyéről.
- Yaay! Szeretlek hyung! - mosolygott rá a fiatalabb, két szívet mutatva neki az ujjaival.
Changbin erre megint elpirult, és annak érdekében, hogy ezt a másik ne vegye észre, gyorsan a másik irányba fordította a fejét.
- M-menjünk akkor.
YOU ARE READING
[✔] A Híresség || ChangJin FORDÍTÁS
Fanfiction,, - Te tényleg nem tudod ki vagyok? " ,, - Sajnálom szépfiú, de nem. " Seo Changbin + Hwang Hyunjin •|••|••|••|••|••|••| A TÖRTÉNET NEM AZ ENYÉM, MINDEN JOG @INEKOAE-É!!! THE ORIGINAL STORY BELONGS TO @INEKOAE Kb. 300-600 szavas, nem túl hosszú, d...