✤〖05〗✤

681 84 164
                                    


Actually author nak update semalam or kelmarin chapter ni.. But, internet author dah habis so author tunggu sampai harini sebab author pergi rumah nenek author(ada wifi)
✧(≖ ◡ ≖✿)

So harap takde sesapa la yang mereput or mencemuh time menunggu author😂

And banyak dugaan author nak update yini chapter. Banyak kali wattpad cari gaduh dgan author.. Mungkin sebab line author slow sangat.😌

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

결혼?

Marriage?!

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●


🌸;12:30 tengahari

Angin sepoi-sepoi meniup kain-kain jiran depan yang tersidai di ampaian. Siapa lagi kalau bukan pakaian di kediaman Ong. Terserlah boxer bercorak Supermannya itu ditiup angin. Matahari pula sudah terpacak di kepala di waktu sebegini. Sinaran matahari yang penuh dengan sinaran UV memudahkan lagi proses mengeringkan kain-kain tersebut.

Namun, sinaran tersebut tidak dapat mengganggu tidur gadis yang bernama Song Jihyo ini.

Entah apa yang dimimpikannya itu sehingga tangannya terangkat-angkat ke atas. Kedua tapak tangannya mula bergerak ke atas lalu ke bawah sambil mulutnya terkumat-kamit ❝Put your hands up!❞.

Mungkin gadis ini bermimpi dia sedang berada di sebuah concert. Entah concert siapa pun kita tak tahu. Hanya dia saja yang tahu.( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ) Tidak lama kemudian dahinya mula berkerut. Matanya masih tertutup rapat. Terasa seperti ada air yang menitik di atas matanya.

Dalam beberapa saat kemudian gadis ini mula tersenyum.❝Gosh! Ni mesti air mineral yang abe J-Dope renjis. Ouh! Bless my eyes!!(*≧▽≦)❞ Desis Jihyo dalam tidurnya dengan hati yang berbunga-bunga. Mulutnya pula kini terkumat-kamit lirik lagu dengan tangannya yang masih terpacak di atas. ❝I love, I Iove, I love my self! Ya! Players haters you should love yourself!❞(*≧▽≦)•*¨*•.¸¸♪

Emm.. Rupa-rupanya anak Song ini sedang bermimpi dia berada di concert STB. Dan dia sedang melihat persembahan Cyper pt.14 daripada Monie, Yeonkimin dan J-Dope.

Sedang dia terkinja-kinja di dalam mimpinya itu, tiba-tiba renjisan air yang menitik di kelopak matanya bertukar menjadi panas sedikit. Terus terbuka luas kelopak matanya dek kepanasan yang terasa di kelopak matanya itu.

❝Amboi anak dara ni. Cuba kamu tengok dah pukul berapa sekarang ni?❞ Ujar Puan Song yang merupakan suspek yang merenjis air yang tak seberapa panas itu ke kelopak mata anak daranya itu.( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)

Jihyo yang masih mamai menggosok matanya untuk melihat jam di telefonnya. ❝12:32❞ Ujarnya lalu menyelebungi mukanya dengan selimut dengan niat untuk menyambung balik mimpi indahnya tadi.͡° ͜ʖ ͡°

❝Ewah ewah, bertuah punya anak dara kita ni. Dia boleh sambung tidur pula.❞ Bebel Puan Song lantas memukul punggung Jihyo berulang kali. Jihyo mula merengus.❝Alaaa eomma ni. Hyo baru je nak pegang tangan J-Dope. Tengok. Hyo dah tak boleh sambung mimpi tadi dah.❞

❝J-Dope. J-Dope. Ni.. si Romeo kamu tu bila nak balik?❞ Terus terduduk Jihyo dari baringnya apabila mendengar ROMEO. Lantas dia bangun dari katilnya dengan laju lalu menuju ke meja belajarnya untuk melihat kalendar. Tarikh 23 yang dibulat dengan pen merah jambunya dihiasi dengan bentuk hati yang mengelilingi tarikh tersebut ditenungnya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

『❝ ᗰy ᕼusband Is ᑭrof. ᒍeon? 😱❞』⎝15✙⎞Where stories live. Discover now