Dziewczyna
Pięknie tu, nieprawdaż?
Ja
To dziwne.. ale nie ma robali.. wszystko jest takie piękne.. nic nie dokucza.. Jak masz na imię? Co tu robisz?
Dziewczyna (Asia)
Jestem Joanna, Asia... jak wolisz, tak na mnie mów. Nie wiem co tutaj robię.. tak samo chyba jak i Ty?
Ja
Tak.. skąd jesteś?
Asia
Moje miasto spłonęło.. ale jeśli pytasz to z Kwiedynia
Ja
Ja tak samo! Jednak, co teraz. Gdzie pójdziemy.. nie wiem czy przeżyjemy tutaj.
Asia
Widzisz ? - Pokazuje palcem nieopodal wioskę.
________________________________________________________________________________Miejsce: Wioska
Czas: Południe-Wieczór
________________________________________________________________________________
Pełno ludzi wokół, wioska okazuje się być miasteczkiem kwitnącym życiem mimo zbliżającej się zagłady i nędzy
________________________________________________________________________________
Asia
Bez pieniędzy raczej tu nie wyżyjemy.
Ja
Racja.
Ja - w myślach
Nie czuje tutaj.. tego zapachu, tej jakby endorfiny. Takiego napięcia miłości. Takiej zgubnej miłości. Jednak gdy jestem obok Asi, czuje to, wyraźnie. Takie coś było też w Kwiedyniu.. wszędzie to czułem.
________________________________________________________________________________Odtajnione informacje
Poniżane na zwykłych ludzi tak jak może przed przemianą nie wzbudzały żadnych dobrych, złych uczuć. Typu atrakcyjność, siła (u kulturystów) tak teraz normalni będący obok Poniżanej czują zgubę, zimno, dziwne zauroczenie. Natomiast Poniżane nie czują siebie. Jedynie niektóre przez przypadek zachowały sobie tą umiejętność "wyczuwania" jest to rzadkość, bardzo przydatna rzadkość.
________________________________________________________________________________
Nagle pojawia się przed Asią i Ja złoty portal. Wychodzi z niego Cel i Idealna
Idealna
Szybko! Mamy tyle do zrobienia! Nie mamy czasu!.. Czekaj.. kto to jest?
Ja
To Joanna.. Spotkałem Ją.. jest z mojego miasta.
Idealna
Dobra, nie istotne. Ją też weźmiemy. Jesteś Poniżaną?
Asia
Nie..
Idealna
A więc nie jesteś przydatna.
Ja
Bierzemy Ją
Idealna
Zakochany?
Ja
Może.
Asia
CO?
Idelna
Żałosne, ruszajmy!
________________________________________________________________________________
Miejsce: Baza idealnej (inny wymiar)
Czas - brak danych
Opis: Złote, świetliste ośmiokątne pomieszczenie, z dużą ilością przejść, na środku jest duża dziura z znajdującym się nad nią wielkim złotym działem/armatą.
________________________________________________________________________________
Ja
Gdzie byliście tyle czasu?
Idealna
Naprawialiśmy to miejsce.
Cel
Bardzo.. bardzo nie przyjemna robota.
Idealna
Miałeś znaleźć budowniczego. Nie poszło Ci to za bardzo. Więc my też się tym zajeliśmy. O to on. Pioter.
Pioter
Cześć.
Ja
Witaj. Co teraz?
Asia
Ja po prostu.. nie ogarniam. Wszystko było tak pięknie..
Idealna
Nigdy nie było pięknie. Poniżane są na świecie od bardzo dawna. Tylko dopiero teraz dużo ludzi doświadczyło, odkryło swoją mądrość.. I zdali sobie sprawę kim jesteśmy jako ludzkość.
Asia
O czym tym mówisz?!
Idealna
Mamy już Władze, moc, konstrukcje. Trzy atrybuty do stworzenia ruchu oporu. Wiktor, pamiętasz tą dzióre w twoim mieście?
Ja
Tak. Co z nią?
Idealna
Jest to jeden z dwóch aktywnych wymiarów. Tzw. piekło i niebo. To jak się możesz domyślić
Ja
Piekło.
Idealna
Tak. Walczą ze sobą od stuleci.. może Ci to mówiłam, może nie.
Pioter
Gdy teraz, jest tyle Poniżanych, Niebo uważa że wszystkie powinny zginąć a piekło wręcz przeciwnie. Dlatego piekło przyjmuje więcej ludzi do siebie a niebo zabija wszystkich. My musimy to zatrzymać. Dlatego tworzymy ruch oporu który będzie trzecim aktywnym wymiarem. I spróbujemy się wcisnąc do walki o Niebo.
Idealna
Tak.. Piekło jak się dowiedzieliśmy za dwa miesiące będzie miało tyle mocy aby wysłać dewastatora, czyli jakby taki bezpośredni łącznik między niebem a piekłem. Przez niego dostaną się do nieba i je zniszczą.
Cel
My już wiemy że nie dadzą rady. Dlatego pomożemy im. A po zniszczeniu nieba zaatakujemy piekło.
Ja
Skoro walczą ze sobą od stuleci to jak my mamy w dwa miesiące się przygotować się na coś co niebo nie potrafiło zrobić przez stulecia?
Idealna, Cel, Pioter (jednocześnie)
Bo mamy Ciebie...
CZYTASZ
Poniżane: Podniebna Czasu
FantasyCałe życie mnie poniżali.. Teraz, czas na zemstę. __________________________________________________________________________________ -Jeśli widzisz błąd w strukturze dialogu, to mimo że jest to niezgodne z polszczyzną, jest to zamierzone, i prosiłby...