\\ TE IUBESC //

19 1 0
                                    


CRISTI POV.

.....,dar nu apuc sa le vad pe toate pt. ca sunt  intrerupt de o voce, era Alina

A: Uite ti-am adus astea .

Ea se shimbase deja si acum ma schimbam si eu. Imi dau pantalonii jos si ii iau pe cei negri adusi de ea si cand mi-am dat tricoul jos am putut observa cum isi musca buza de jos si dupa mi-am pus tricoul alb adus si m-am pus usor in pat langa ea. Ma abtin cu greu sa nu o ating. e ora 3 dimineata si eu tot nu dorm ma iut la ingerul asta care doarme de 2 ore , nu am somn asa ca i-au pozele de pe masuta si ies pe hol sa ma uit la ele. Cand de odata simt o mana pe spatele meu si tresar , era mana Alinei.

C: Scz, nu am vrut sa...

A: Da' ce ai facut ? ****ma intreaba zambind **** si de ce ?

C: Ce dc ?

A: DE ce ai ales sa vi dupa mine in loc sa ramai si sa te distrezi.

C: Din acelas motiv pentru care nu l-am lasat pe cosmin sa isi bata joc de tine.

A: Si care e acel motiv ? **** spune si isi pune mana pe obrazul meu *****   A si multumesc ca mai salvat **** spune si imi da un pupic pe obraz ****

C: Acel motiv este ca te iubesc ! Si as vrea sa te intreb ceva.

A: Stai..... mai intai iti zic eu , azi cand am sari in carca ta am facut-o nu pentru ca ma fugarea Raluca ci pt. ca ............ te iubesc !

C: Vrei sa fi iubita mea ?

A: Cristi daca asta inseamna la tine da , atunci ai dreptate. **** spune si ma apuca de gat si ma saruta****

Eu ii raspund sarutului si o apuc de talie ridicand-o si ea incolacindusi  picioarele in jurul taliei mele. O duc in camera , o intind usor pe pat fara sa rup sarutul ma asez intre picioarele ei si ma sprijin pe de o parte si de alta a Alinei. Dar ne-am oprit doar pentru ca ambii sa nu facem o prostie , nu acum , si adormim imbratisati.


RALUCA POV.

Vlad a zis ca doarme la mine in seara asta acum e 4 dimineata si cand urc sus observ ceva pe jos, ma duc incet cu Vlad si erau pozele de la fiecare intalnire cu Cristi. Dupa ii zic incet lui Vlad :

R:Cred ca nu suntem singuri.

Inaintez pana la camera Alinei unde era usa deschisa si il vad pe Cristi si Alina dormind imbratisati.

R: Vezi unde era fratele tau ?

V: Nu ma asteptam. Hai sa mergem si noi sa ne culcam ca imi e somn.


PESTE 4 ZILE

Azi e vineri si vine Antonia si Mira la sa stam 1 luna toti in casa mea si a Alinei ( odata la o luna stam in casa noastra timp de o luna ).

Eu si Vlad ne-am trezit acum o ora si ii vad pe Alina si Cristi si le zic :

R/V: Neata !

A/C: Neata !

A: Raluca hai ca avem treaba .

C/V : Ce treaba ? **** spun ei cu o fata perversa ****

R: Stati ma linistiti ca venim imediat daca vreti duceti-va si voi sa va luati haine ,dar sa nu uitati de slipi.

V: Pentru ce slipi ?

A: In caz de nu ati observat in spate exista o piscina .

R: Bine , baieti noi plecam asa ca ducetiva si voi si luativa haine ,pa!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

\\ TRANDAFIRI ROSII // W CRISTI MNTWhere stories live. Discover now