פרק 1

704 25 8
                                    

נ.מ הארי: התעתקנו לעיר מלאה בגורדי שחקים ובבנינים מרשימים, אנחנו בניו יורק שאלתי?

כן הארי, אמר דמבלדור פרסי גר במנהטן.

הלכנו קצת והגענו לבית דירות קטן. בזמן שהלכנו חשבתי על מה שאמר דמבלדור באותו בוקר. על זה שהבת של וולדמורט סקיבית ולכן הוא זרק אותה ברחוב ושזוג אמריקיים אימצו אותה תחת השם ג'קסון ולילדה קראו סאלי, ושעכשיו יש לה ילד שהוא קוסם אחד החזקים בעולם ושהוא עומד ללמוד בהוגוורטס.

בזמן שחשבתי דמבלדור צילצל בדלת ומהדירה נשמע קול ששאל: מי שם?באנו לדבר עם פרסאוס ג'קסון בנושא חשוב מאוד אמר דמבלדור.  את הדלת פתחה נערה עם שער בלונדיני ועיינים אפורות כמו סופה. סאלי יש פה אנשים שרוצים לדבר עם פרסי, אמרה הנערה.                                                                                            מהצד הופיע אישה בהריון עם שער חום ופנים נעימות, שבו בבקשה אמרה האישה שכנראה קראו לה סאלי. אנבת' תקראי בבקשה לפרסי הוא בחדר אמרה סאלי.

חיכינו כמה שניות ולחדר נכנס ילד שכנראה קראו לו פרסי הוא היה דיי דומה לי - שער שחור עיינים ירוקות אבל הוא היה הרבה יותר שרירי ממני ואם להגיד את האמת, דיי קינאתי בו . פרסאוס אמר דמבלדור, בבקשה תקרא לי פרסי פרסאוס גורם לי להרגיש זקן אמר פרסי. אני אלבוס דמבלדור וזה הארי פוטר ,רון ויזלי והרמיוני גריינג'ר ואני לא יודע מה תחשוב אבל אנחנו קוסמים.שמעתי דברים יותר מוזרים,אמר פרסי בשעמום והתיישב על הכורסא שלידנו                                                אני מנהל בית הספר לקוסמות הוגוורטס אמר דמבלדור ואני שמח להודיע לך שאנחנו רוצים להזמין אותך ללמוד אצלנו. אתה מבין, סבא שלך הוא רוצח בעולם הקוסמים שזיעזע את עולם הקוסמים לשנים רבות  אחר כך הוא גילה נבואה שאומרת שיש ילד מסויים שיהרוג אותו. וולדמורט כך קראו לסבך גילה מי הילד וניסה להשמיד אותו. הוא הרג את הוריו אבל את הילד הוא לא הצליח להרוג ומסיבה לא ידועה הקללה ההורגת חזרה אליו והרגה אותו או לפחות כך חשבנו ובשנה הקודמת גילינו שהוא חיי וכנראה הוא ינסה להעביר אותך לצד שלו ולהמשיך לעשות את מה שעשה לפני שנעלם לפני 15 שנים ולכן החלטנו להציע לך ללמוד בבית ספרינו כדאי להגן עליך ממנו. 

גורל השבעהWhere stories live. Discover now