Nominacja od rowena_slytherin
1. Sic.
2. Taki jak mam mi pasuje.
3. Jeśli masz na myśli ożywienie do świata naszego, to... trudny wybór, bo albo by wyszedł jakiś harem, albo nic... Sebka z Kurosza? Przygarnęłabym xD, a jeśli w anime to Satoshi Houjou z Higurashi no Naku Koro ni, Shion i Satoko zasługują na szczęście.
4. Parę razy, w razie gdyby normalnej pracy się znaleźć nie dało i najlepszą alternatywą byłoby coś takiego, ale tak ogółem to nie mam zamiaru.
5. I linkujemy~
1) opening pierwszego sezonu Higurashi:
https://m.youtube.com/watch?v=zt26CSwCNao2)opening Umienko, to się tam przynajmniej udało:
https://m.youtube.com/watch?v=GTojZzKi9V83)Katayoku no Tori cover w wykonaniu NanoKarrin:
https://m.youtube.com/watch?v=Ki0gfKKWsPo4)czeski cover pierwszego intra Higurashi:
https://m.youtube.com/watch?v=5qT4eM79R_45) no i Witch Hunt Vocaloidów w polskim coverze, który urzekł me serce:
https://m.youtube.com/watch?v=cee2RpbLuAg6. Yyy... pomidora...
7. Wieś ^^
8. Quid est?
9. Generalnie sprawdzałam się w pisaniu i akurat tu poszło założenie konta bez problemu, poza tym szukałam pomocy w innych opowiadaniach i wyszło jak sprawdzanie miękkości asfaltu czołem - więcej nie czytam opek na tym portalu, szczególnie o wilkołakach, ani innych cudownych fantazji opartych na ,,dzikich segzach" i ,,wielkiej miłości poprzez przymus" wraz z ,,przyjemnymi gwałtami" i temu podobnych, tylko jakieś jajcarskie do pośmiania się twory.
10. Jakiego rodzaju uraz? Jeśli fizyczny to tak.
11. Kawa.
12. Ten napis pod opisem mówi mi, że rok i dwa miesiące, ale on mię chyba kłamie, bo jednak zdaje mi się że trochę dłużej.
13. Niegazowana.
14. Ta xd
15. Higurashi no Naku Koro ni <3
16. Primus - Mirai Nikki, pomysł i wszystko fajne, tylko tony zbędnego fanservisu, yaoi & yuri, mimo że nienależy to do żadnego z tych gatunków czy kategorii, główny protagonista będący ciotą, którą człowiek ma ochotę utrupić i ostateczna treść brzmiąca dosłownie: "Yukki chodź do łóżka", secundus - Umineko no Naku Koro ni i tertius - Tokyo Ghoul, te dwa za swoją ,,dokładność oddania oryginałów" oraz powody osobiste.
17. Yukki von Mirai Nikki wraz z jakimiś 89% postaci stamtąd, Seiko z Corpse Party i te karykatury z Higurashi Rei & Kira xD
18. Chyba 88 obecnie.
19. Chyba nigdzie, chyba że na jakąś rekonstrukcję bitwy, ale to nie jakiś wyjazd wielki.
20. Ee... Tylko MelAyanami mi przychodzi do głowy w tej chwili, o ile talksy się liczą.
21. Mięso wielbłąda. Choć mięso jak mięso.
22. Jaka mi w ucho wpadnie, nie mam ulubionego gatunku.
23. Nazwę słyszałam, nie zagłębiałam się w temacie.
24. Niet, nie posiada.
25. Pytanie uznam za niepotrzebne (ta nominacja łańcuchem się ciągnie, nie wiem kto tworzył pytania).
26. Nie posiadam i żaden, ale zobaczymy jak spartaczą Wiedźmina, wtedy ocenię dalej.
27. Nie znam uniwersum.
28. Podobnie jak wyżej, nie znam uniwersum i po pewnych informacjach dochodzę do wniosku, że się nim nie zainteresuję.
29. 106.
30. Nie.
31. Jeszcze Nexusa, Yandexa, Deviantarta, Discorda i reszty takich nie ma, nai.
32. ,,Chyba odzyskuję wiarę w ludzkość", ale jestem usprawiedliwiona.
33. Kiedy dobre.
34. Przemilczmy ten temat...
35. Ostatnio wychodzi, że jedno i drugie...
36. Wrzesień.
37. Cóżżżżż... Lupanar na kółkach dominuje, a nie współdziałający z dość sporym procentem rodzaju ,,lupanarzego" są szczuci jak zwierzyna przez psy w trakcie nagonki, więc nie mam dobrego zdania o takowych, przynajmniej o części bardziej rzucającej się w oczy, oczywiście są przecież i wyjątki i te bywają fajne jednostki.
38. Mam.
39. Niszczenie ludziom psychiki... Znaczy się historia i psychologia.
40. Nie wiem czy mi się tyle chce xD
UgaBugaDeFuck
-Makaronik-
Pani_Kumajiro
MrocznaLwica
Mery_Devil
APH-Grenlandia
_Noemi_The_Killer_
nikczemny_jogurt
unpredictable_bonnie
Mery_Devil
HikaruneTyle chyba starczy, odpowiadającie na pytania, które wam odpowiadają i jeśli wam się chce.