1 S2

15 2 0
                                    

"Apa jadual aku untuk hari ni?"
Soalnya kepada pembantu peribadinya yang berdiri di hadapannya. Manakala mata tidak lepas menyemak fail fail yang di hantar untuk pengesahan.

"hari ni tuan ada meeting dengan tuan ogawa pada jam 1petang, kempen sayangi boxer kita pada jam 3petang dan perbincangan tentang project baru di syarikat Jeon's Holding pada pukul 5petang. Itu sahaja" Taehyung mengangguk faham.

Untuk dua urusan sahaja hingga satu hari. Walaupun ini bukanlah bidang dan minatnya, tapi atas permintaan bapanya dia sanggup menggadaikan kebahagiaan yang dia ingini.

"nasib baik papa dah berubah. Kalau tak, jangan harap aku nak buat semua ni" omelnya sendiri. Dahulu dia berpindah ke Busan kerana ayahnya yang suka berfoya foya. Kadang kala hingga membawa beberapa orang wanita pulang ke rumah selepas setahun kematian ibunya.

Sungguh bisa setiap deria apabila mendengar bunyi bunyian yang menyakitkan hatinya. Sehinggakan dia pernah hampir di rogol oleh perempuan simpanan ayahnya. Gila bukan?

-

Iphone11pro di hidupkan. Terpapar lock screennya. Seorang wanita yang dia rindukan. Bibirnya mula mengukirkan senyuman apabila teringat waktu bersama dengan adik rakannya itu. Karenahnya. Comel!

"kau ni.. tinggal aku cepat sangat. Tak sempat aku nak lamar kau"
Walaupun buah hatinya tiada. Dia mesti teruskan hidup. Tapi belum tentu akan ada pengganti.

"akupun berharap apa yang kau kata betul Yoong" Air matanya jatuh. Sungguh terlalu rindu akan teman wanitanya. Sehingga keluar esakan kecil membuatkan ryujin selaku pekerjanya meluru masuk kedalam.

"tuan? Tuan tak apa apa?" wanita itu cemas melihat majikannya begitu.

Apabila sedar akan kehadiran seseorang di dalam bilik pejabat. Air matanya di kesat kasar.

"kenapa tak ketuk pintu sebelum masuk? Aku tak suka orang main sergah masuk bilik aku macam tu. Sedangkan aku masuk bilik staff akupun aku ketuk" emosinya tidak terkawal. Taehyung berlalu keluar meninggalkan wanita itu terpinga pinga.

"prihatin dengan boss sendiri pun tak boleh. Itu salah ini salah. Nasib baik kacak!" rungut ryujin tidak berpuas hati. Rakannya menjengukkan kepala ke dalam bilik majikannya yang baru keluar dari pejatnya.

"asal dengan bos kita tu hari ni. Selalu okay je. Datang bintang ke? " mereka saling berpandangan. Pelik dengan tingkah laku majikannya. Ryujin hanya mengangkat bahu.

-

"Apa kena dengan aku ni. I miss you so bad. Aku tahu benda ni mustahil but please come back" rambutnya dia raup kasar. Dia kusut sejak kebelakangan ini.

"bos, Bana uyu?"
Air minuman berperisa susu pisang di letak bersebelahan majikannya. Kalau dah namanya ryujin moto hidup dia *kesah aku* itulah dia. Keras kepala.

Tidak semena mena ryujin di tarik ke dakapan majikannya

" ENGKO PIJAK KAKI AKU SHYTON!!  ANAK HARAM-" Belum sempat kata katanya di tamatkan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" ENGKO PIJAK KAKI AKU SHYTON!!  ANAK HARAM-"
Belum sempat kata katanya di tamatkan.

"please stay. Just for one more minute" pelukannya di eratkan. Dia juga tidak sedar akan perbuatannya. Perasaannya sudah mengawal 95% dalam dirinya. Sungguh hatinya sakit.

"Shhhh nangislah nak.. Engko ni kurang kasih sayang" belakang badan majikannya di tepuk perlahan. Tetapi dengan serta merta pelukan itu di leraikan.

"tch bodoh" Taehyung berlalu pergi sambil menghirup minuman berperisa pisang yang di berikan ryujin.

"wait whut!?! Majikan tak guna tch"

Tbc

{CS1} (OGS2) the truth untold [K.T.H]Where stories live. Discover now