Cortez szemszögéből:
Szeptember 1.(hétfő)Tegnap meséltem nagymamámnak és papámnak. Mind a ketten csillogó szemekkel hallgatták az élménybeszámolóm.
Ma reggel a vekkerem iszonyat hangjára keltem fel. Szép lassan kikecmeregtem az ágyamból, majd a fürdő felé vettem az irányt. Leöltöztem, majd beálltam a zuhany alá.
A forró víz nagyon jól esett a testemnek. Hajat mostam, majd kimentem alóla és megtörülköztem, utána a szobámba mentem.
Első nap a suliban, így muszáj az ünneplő. Felvettem az ingemet egy fekete nadrággal. A hajamat megint szanaszét hagytam.
A konyhában isteni illatok keringtek. Nagyi éppen készítette a palacsintákat. Szerintem az övé a legjobb, amit ettem.
–Reggelt mama.-adtam egy puszit az arcára, majd leültem az asztalhoz.
–Neked is Cortez.-mosolygott rám, majd elém tett egy nagy adag palit.–Izgulsz az első napod miatt?
–Egy kicsit.-gondolkodtam.–Fura lesz, de ott vannak a barátaim, így kevésbé izgulok.
–Örülök, hogy kijössz velük.-mosolygott még mindig.
–Hát igen. Ricsivel nem volt nehéz összebarátkozni, vele egy hullámhosszon vagyok. Dave is jó arc, mint Macu. Zsolti jó srác. Meg a többiek is okék.-vontam vállat.
–És mi van a lányokkal?-kérdezte sejtelmesen.
–Ugyan mi lenne?-értetlelkezdtem
–Semmi.-legyintett sóhajtva.–Inkább igyekezz suliba, míg a végén elkésel.-terelgetett ki az ajtón.
–Rendben van.-nevettem fel.–Majd jövök.
Felvettem a deszkámat és kiléptem a házból. A friss levegő kellemes volt. A telefonomon elindítottam a zenét, majd felpattantam a deszkámra és mentem is az iskolába.
A többiek már ott ácsorogtak amikor odaértem. Egyesével lepacsiztam velük, majd beszélgetni kezdtünk.
–Anyám, de sokan vagyunk.-mondta Zsolti körbenézve.
–Igen, amúgy mit csináltatok tegnap?-kérdezte Ricsi a deszkáját tologatva.
–Semmi különöset, lazítottam és gyúrtam.-vont vállat Zsolti.
–Én beszámolót tartottam.-válaszoltam.
Időközben Virág is megjelent Kingával együtt és beálltak beszélgetni. Éppen valami viccen nevettünk, amikor Ricsi megbökött és a kapu felé mutatott.
–Azt hiszem megjött Reni is.-nézte még mindig a kaput.
Hát igen, a fekete Lamborghiniből Reni és egy srác szállt ki. Ökölbe szorítottam a kezem, de nem tudom miért. Beszélgetnek egymással majd a fiú Reni felé fordul és úgy beszélgetnek tovább.
Mindenki őket nézi. Tudjuk, hogy zavarják őket, de nem foglalkoznak velünk. Az a srác egyre irritálóbb.
–Hé haver, ki a dögös csaj melletted?-kérdezte az egyik végzős srác. Eskü pofán vágom.
Reni valamit motyog a srácnak, aki mond rá valamit és megöleli. Az ölelés után Reni mosolyogva mond neki valamit, majd a suli felé fordul.
–Ki ne essen a szemetek! A testvérek már nem is ölelkezhetnek?--kiabálta, majd elindult felénk.
Azt hiszem kicsit lesokkolódtam. Ez komolyan a tesója? Rá voltam dühös? Egyáltalán miért voltam dühös? Ilyen és hasonló kérdések kavarogtak bennem, de nem találtam rájuk választ.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi (máshogy)
General FictionMi történt volna, ha Reni elment volna a Gólyatáborba? Ha találkozik Cortezzal? Ha Reni kicsit másabb lenne? Reni személyisége szinte ugyanaz! Maradt az ártatlan, sokat olvasó, tanuló lány egy kis plusszal megspékelve. Tarts velem és te is meg...