22.Kapitola

808 42 8
                                    

Harry si preplietol prsty s Darcom, ktorého doteraz nechápavý výraz sa zmenil na úsmev. Veľký lev a had sa na nich pozerali, potom sa na seba pozreli a ako pára nad hrncom zmizli.

Harry si pritiahol Draca k sebe bližšie, ich telá sa zrazili. Odrazu mohli cítiť jeden druhého rýchlo búchajúce srdce. ,,Vidíme sa zajtra, Draco." Harry odišiel. Draco za ním pozeral s otvorenými ústami od šoku nevedel čo skôr, či sa mal smiať alebo trucovať od hnevu. Ako si len tak dovolil od neho bez žiadneho slova, vie on kdo ja som ? Pomyslel si naštvaný Draco, no potom sa musel sám na sebe zasmiať.

Nakoniec aj Draco sa musel vrátiť k sebe do izby. Tesne pred tím ako oby dvaja zaspali sa usmiali nad myšlienkou, tešili sa na zajtrajšok, zajtra totiž to bol piatok a celá škola pôjde cez víkend do Prasiniek len oni dvaja nie.

Ahojte, neviem čo mám povedať v poslednej dobe na písanie vôbec skoro nemyslím a viem že je to zle. Lebo sa tak sama niekedy cítim keď čítam niekoho iného príbeh. No chcem sa strašne poďakovať za tých 7,87K pozretí, 472🌟 a 38 komentárov. Od teraz budem pridávať kapitoly každé 2 dni, neviem síce dokedy a na ktoré presne príbehy ale posnažím sa.
S láskou vaša VanesWolf.

Secret Love Sk [Drarry]Where stories live. Discover now