פרק 38- ההצגה הגדולה

4.3K 176 38
                                    

קמתי בבוקר מצחצחת שיניים לובשת חולצה ושורט קצר ויורדת למטה כולם היו בשולחן חוץ מלוקאס, ״בוקר טוב״ אמרתי מתיישבת על השולחן. ואז הרגשתי נשיקות על הצוואר זה לוקאס. ופתאום קרלוס שרק. ״ואו תמצאו חדר״ אמר ליאם. ״די די תפסיקו אתם מביכים את פריאל״ אמרה מלודי צוחקת ביחד עם לילי.

״אז ספרו פרטים מתי זה קרה?״ שאלה לילי. ״אתמול במועדון הרגשנו חיבור״ אמר לוקאס מתיישב לידי ומשלב את ידינו. ״אני אני שמח שחזרתה לזוגיות״ אמר קרלוס ולמה הוא מתכוון חזר לזוגיות מתי הוא הפסיק?

״אז אתם רוצים לצאת החוצה קצת אני רוצה לעשן?״ שאל קרלוס ״יאלה בואו״ אמרה מלודי וכולם שמו את הצלחות בכיור וקמנו החוצה התיישבנו על השולחן עץ הזה שיש בפארק.

״בואי שבי עליי״ אמר לוקאס והתיישבתי על הספסל בין רגליו. וראינו שחמישה מטרים מאיתנו בשולחן עץ בפארק ממולנו "החברים לשעבר שלי" ותודה רבה שזה נשאר לשעבר אני לא רוצה בוגדים בחיי.

״היי הכל בסדר את לא ממש איתנו״ אמרה מלודי. ״לא פשוט ממולנו נמצאים הנערים שהייתי איתם בביתן הקודם שלי ודי היינו חבורה ביחד שלוש וחצי שנים״ אמרתי. ״אז לוקאס לא תעזור לחברה שלך להוציא להם את העיניים״ שאלה לילי. ״זה יהיה מעניין״ אמר קרלוס. ״שתוק ותן להנות מהמופע״ אמר ליאם. ״חצופים״ אמרתי ותוך שניה מצאתי את עצמי בשפתיו של לוקאס.

השפתיים שלו כל כך טעימות אבל הייתי רוצה את של סאם..

היי! לא לחשוב עליו יש לך פה חתיך על שמנשק אותך והוא יודע לנשק תתרכזי בזה. והעמקנו את הנשיקה, ״תמשיכו זה עובד״ אמרה לילי. ואז לוקאס שם את ידו על התחת שלי. ״יש לי רעיון״ אמרתי ללוקאס באוזן. ״מה הרעיון?״ שאל לוקאס. ״נכנס ליער פה ונראה כיאלו אנחנו עומדים לשכב״ אמרתי. ״את משהו מיוחד״ אמר לוקאס ואני צחקקתי.

כשאני החזקתי את ידו של לוקאס והוא רק נגע לי בתחת והסתכל על הגוף שלי וכעברנו לידם ״דאמ אני מת לראות את הגוף שלך ללא בגדים״ אמר ואני צחקקתי מובילה אותו ליער ונכנסנו אליו הלכנו אל לב היער והתיישבנו על הדשא ושמענו מישהו בא אז עשינו את עצמנו מתמזמזים. ובזווית העין ראיתי את סאם עם עוד מישהי,

״אה אתם פה״ אמר סאם בבאסה ועצרנו התמזמזות, ״יש בעיה?״ שאל לוקאס. ״לא״ אמר סאם בא ללכת. ״רוצים לעשות רבעיה?״ שאלה הנערה המפגרת שלידו ואני צחקתי. ״נראה לך״ אמרתי צוחקת. ״אני לא אראה לאף אחד את הגוף המושלם של פריאל״ אמר לוקאס.
״אז שכבתם כבר?״ שאל סאם חוקר. ״ברור״ אמר לוקאס. ״אז מה היא הכי אוהבת במיטה״ שאל סאם. לוקאס הסתכל לי בעיניים וסימנתי לו מה לומר בלי שסאם ישים לב.

Impossible love Where stories live. Discover now