Y/n Pov
Hari ni hari pertama aku bersekolah.
Aku baru je pindah sini dua hari lepas .Hua nervous lah!Lupa nak bagitahu..Nama aku Y/n aku 17 tahun.Aku melangkah masuk ke dalam sekolah.Aku mencari pejabat sekolah malangnya aku tak jumpa...
Tiba2 aku terlanggar seorang lelaki..
"Urmm..Sorry awak..Saya tak perasan lah..""Eh takpe2..Btw saya Taehyung..Awak ni budak baru eh?"Tanya lelaki yang bernama Taehyung itu.
"Ha ah..Saya Y/n...Awak tahu tak pejabat dekat mana?"
"Mestilah saya tahu!Apalah awak ni..Saya ni kan dah lama sekolah dekat sini.Dah jom saya tunjukkan pejabat sekolah dekat awak.."
Kata Taehyung."Terima kasih."
Aku mengikut Taehyung ke pejabat sekolah.
"Hah dah sampai pun.."
"Terima kasih Taehyung!Btw awak form berapa?"
"Form 5"
"Ouh..Kita sama lah!Bye.."
______________________________________
Selepas selesai urusan di pejabat.Aku mengikut Cikgu Namjoon menuju ke kelas.
"Yow!!!Semua!Cikgu ada berita baik!Hari ni kita ada pelajar baru.Y/n silakan masuk"
Aku masuk ke dalam kelas.Semua orang perhatikan aku..Malu lah..
"Hi!Nama saya Y/n..Saya baru pindah sini dua hari lepas.Selamat berkenalan semua!.."
"Y/n,awak boleh duduk sebelah Soobin."Cikgu menunjukkan aku orang yang bernama Soobin itu.
Soobin duduk di bahagian belakang.
Aku pun berjalan menuju ke belakang."Eerm..Hi Soobin.."
"Duduk"Kata Soobin.
Aku pun duduk di sebelahnya.
"Ni rulse aku.Senang je first apa yang kau nampak kau kena janji akan berdiam diri.Second aku tak suka orang bising.So kau kena senyap.Lastly kau kena ikut semua arahan aku.Dah senang kan"Aku mengangguk.Oh god..Kenapa aku kena duduk sebelah orang yang macam ni..Help me!
"Oh yah..Lupa nak bagitahu..Kau nampak budak belakang tu"
"Nampak.."
"Aku nak bagi warning..Dia tu geng aku..Yang lain2 tu pun geng aku gak..Just nak cakap..Kau jangan main2 ngan dia..Hah tu jer"
Aku mengangguk..Diorang muka jer Handsome tapi perangai huh..Orang yang Soobin tunjuk tu semua aku kena elakkan dari bertembung..Kalau tak..Habislah aku..
Kringgg Bunyi loceng yang menandakan waktu rehat.Aku pun kemas barang aku dan letakkan dalam beg.
"Hi Y/n!Saya Hana!Jom rehat sama2"
Kata seorang pelajar yang sekelas dengan aku."Hi Hana!Jom.."
Aku mengikut Hana menuju ke kantin sekolah.Selapas makan Hana menunjukkan aku kawasan sekolah."Y/n ni lah loker awak.Loker awak sebelah saya je"Kata Hana sambil menunjukkan loker aku.
Selepas menyimpan barang di dalam loker.Aku dan Hana pulang ke kelas.Dalam perjalanan pulang ke kelas..
"Eh..Y/n kan?"Tanya lelaki itu.
"Taehyung?"Kata ku.
"Hah ni Taehyung.Awak kelas sebelah eh?"
"Ha ah"
"Alaaa kita tak sama kelas..Awak duduk dengan Hana ke dekat kelas?"
"Tak..Saya duduk sebelah Choi Soobin"
"What?Are you serius?"
Aku mengagguk.
"Y/n..Just nak bagi warning..Tak kira apa pun yang jadi awak kena ikut apa je yang dia cakap..Jangan Melawan"
Kata Taehyung dan kemudian masuk ke dalam kelasnya..Aku dan Hana juga masuk ke dalam kelas.Aku terus duduk di tempat aku.Soobin masih lagi belum masuk ke kelas begitu juga dengan kawan2 nya.Aku terfikir..Apa yang diorang nak buat dekat aku kalau aku tak ikut cakap diorang eh?Aishhh..Diorang cakap lebih je tuh..Tak payah fikir lah..
Selepas rehat tamat,Soobin dan kawan2nya masuk ke kelas.
Tiba2 seorang budak lelaki datang ke meja Beomgyu dan Yeonjun."Err..Beomgyu..Pengetua nak jumpa kau.."Kata budak lelaki itu.
Beomgyu mengajak kawan2nya termasuklah Soobin untuk ke bilik pengetua.
Kenapa?Apa yang berlaku?Aku nak tahu sangat!
YOU ARE READING
ɴᴇᴡ ʀᴜʟᴇꜱ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ ✓
Fanfiction𝑛𝑒𝑤 𝑟𝑢𝑙𝑒𝑠 𝑛𝑖 𝑢𝑟𝑚 , 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑒 𝑒ℎ 𝑛𝑎𝑘 𝑑𝑒𝑠𝑐 ... ℎ𝑎ℎ 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑖 𝑜𝑡5 𝑏𝑎𝑑𝑏𝑜𝑦 𝑘𝑎𝑡 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ , 𝑏𝑢𝑙𝑖 𝑦/𝑛 . 𝐺𝑦𝑢 𝑝𝑢𝑙𝑎𝑘 𝑡𝑒𝑟𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑦/𝑛 . 𝑊𝑎𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 ! 𝐶𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎 𝑛𝑖 𝑎𝑑𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ 𝑔𝑖...