CHAPTER 34 - RUN AWAY BRIDE

823 81 18
                                    

💗HURT TO FEEL YOUR LOVE💗

( HTFYL) BY MAVI ROBERT
CHAPTER 34 – RUN AWAY BRIDE

MIKAEL P. O. V

“5 bulan sudah saya cari dia nda jumpa..  Saya upah kamu mahal2 untuk apa!!!  Makan gaji buta!!  Cakap tidak serupa bikin..  Profesional  dan cepat dalam kerja konon!  Get out all of you! Pastikan kamu bagi saya berita baik next week!! “

Cepat2 drg keluar dari ofis saya.  Mau gila saya cari heart..  Saya pun ndatau sudah mau cari dia di mana..  Saya sudah suru drg cari seluruh lilac city.. Saya hantar orang cari dia d blue city my last option dan saya kasih turun ego dan malu saya tanya rene kalau2 dia tau mana rumah family heart d blue city,  tapi malangnya dia ndatau ataupun dia nda mau kasitau saya.. Sakit kepala saya cari dia..  And I blame Lumere for all this ..! Kalau bukan sebab dia tiba2 pigi tunang rene semua ni ndakan jadi..  Rene pula penuh dengan rahsia ntah apa yang dia cuba sembunyikan ,saya pun ndatau.. Tapi saya malas mau ambil tau.. 

Intercome saya bunyi tanda secretary saya call..

“ya kenapa lagi!! “ im in a very bad mood lately..

“sir Mikael..  Mr.Lumere is here.  “

suruh dia balik!!  Saya malas tinguk muka dia! “

“but.. .” saya terus off..  Saya malas mau dengar apa2 lagi..  Kerja saya pun bertimbun lagi ni saya mau buat..  Mana lagi heart belum jumpa2..

“im sorry Mr. Lumere..  Sir Mikael cakap dia tidak mau jumpa siapa2 please… “ saya dengar suara secretary saya dari luar pintu lagi..  Dan seperti saya agak Lumere masuk ja tanpa peduli.

“I am so sorry Sir mikael… “ saya terus angkat tangan saya tanda suruh dia berenti bercakap…

“its okay..  U can go now.. “ saya suruh secretary saya keluar..  Lumere memang degil dan tidak akan pernah dengar memang nda guna juga suruh dia keluar..


apa ko mauuu? “

stopp all those search party..  I found her” lumere cakap ja begitu saya terus berdiri pandang tepat mata dia..

“mana dia?? “

“blue city.. “

“saya sudah agak ba dia di sana..  Macam mana juga ni orang2 buat kerja ni..  !!” saya terus dial number personal bodyguard saya..

“hello..!  Tu orang2 yang saya upah tu ko tangkap drg semua kasi masuk dalam dungeon!!  Saya ada business  yang belum settle sama drg!! “ terus saya ampas ja tu telefon di ganggang..

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now