2.

412 24 0
                                    

di drom..11:32 pm.

member bts sedang main ps2 selepas habis makan.

yoongi dan jimin keluar dri dpur setelah selesai pencucian mereka.

"hei!korang,jom main ps2"ajak members.yoongi dan jimin memandang seketika."eh..aku mahu tidur.lagipun lewat malam."ujar jimin mengusap leher belakangnya.

"aku ok je..."kata yoongi dan pergi ke arah members nya.

"ouhh.korang main apa?"soal jimin."kami main counsterstraigt"kata jungkook.

"aku mau juga"jimin pun mengikut members nya.

"aih.tdi kata ngntuk mau tido.pelik"bebel taehyung."ala..tiba²rasa segar"kata jimin acuh.dia pun mengambil tempat duduk di sebelah yoongi.dan tak sengaja,yoongi menoleh dan memandang jimin infek.mata mereka bertemu kembali.

"arg..eh kenapa jadi kekok sekali.hehe"sengih rapmon."diam berisik"oceh yoongi.dan mereka pun main ps2 sehingga larut malam...

....

kok kok kokkk!kukokkkkk!

cucook!..

"bangun!!-eh?"seokjin berdiri tercegat melihat free drama yg saling memeluk tu"ahh.comel sekali.kalian berdua mmg cocok"ujar seokjin sendiri dan mengambil gmbr. klak..

taehyung terjaga itu lalu duduk namun masih dlm kemaimaian.

"jin hyung?"taehyung melihat ke arah dan hendak mengeliat.seokjin tahu jika taehyung mengeliat..dia akan menguap kuat.buat sesiapa yg tidur di sekitar nya akan terjaga.
"sttt!"seokjin suruh taehyung untuk senyap dan jari telunjuk menunjuk ke arah dua org yg masih tidur di karpet berbulu itu.taehyung menutup mulut nya."agyeo..cutenye~"bisik taehyung..

"hurmmm.arghh~"yoongi berasa tidak selesa lalu ia pun terjaga perlahan begitu juga jimin apabila merasakan bantalnya bergerak."eohh??kenapa bantalku bisa bergerak"ucp jimin masih mamai."huh?kenapa bantal ku bisa bercakap?"tanya yoongi pulak masih mengosok matanya.

lalu mereka pun memandang satu sama lain.

"andwaee!!!"malah bukan yoongi dan jimin menjerit tetapi..

"apa yg kalian sudah buat?!uh'uh' aku.aku tidak suka benda bersepah.kemas semua nya !!"jerit jhope fobia."eh mian hyung.kami terlupa mahu mengemas semalam.kami terlalu penat"ujar taehyung.

"tidak peduli!kemas skrg.atau aku halau kalian semua dari drom ini"jerit jhope.seokjin hanya mampu tersengih."bagus jhope"ujar seokjin dan menunjukkan tangan good job.

yoongi dan jimin membeku saat baru sadar bahawa jimin memeluk yoongi.tangan kiri yoongi di jadikan bantal kepala nya sendiri dan tangan kanan pulak jimin menggunanya.kedua tangan jimin memeluk tubuh yoongi.tangan yoongi di jadikan bantal jimin itu tdi juga memeluk belakang jimin.

itu membuatkan wajah jimin merah bk tomato.yoongi hanya memandang jimin datar."cihh.menjengkelkan sekali"ujar yoongi dan ia pun bangun dan pegi ke bilik nya.

Yøønmın(ı Lºvə u)ßTsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon