İyi okumalar...
Maymuş'u kafesine koyup,Köpişi alarak koridora çıktık.
Koridordan merdivene, başka koridorlara , kapılara , kapılardan başka kapılara ve başka bir koridora ....
Bulunduğumuz yerin ne kadar büyük ve karmaşık bir yer olduğunu böylece anlamış oldum.Belli ki bu farklı şekilde ki binalar birbirlerine kapılar ve koridorlarla bağlıydılar.Şuan yan yatmış konserve kutusu yada tepesi kesik piramit şeklinde ki binalardan birine geçmiş olabilirdik.
O an bunu kestiremiyordum.En sonunda kanatları yana açılan bir kapıdan geçerek çok büyük bir salona girdik..İşte bunu hiç tahmin etmemiştim. Bir bilim kurgu filminin setinde gibiydim.
Bu duygu bozan tek şey , duvarları boydan boya kaplayan , ses yalıtımı için kullanılan ilkel süngerimsi malzemelerdi.Onların da rengi siyah olduğu için film dedikodunun bir parçasıymış gibi düşünmekte sakınca yoktu..Sağ tarfta üstü çok büyük ekranlı bilgisayarlarla dolu birkaç masa vardı .Orda iki kişi ekrana bakıyordu.
Masaların biraz uzağında para kasasına benzeyen , dev metal bir kutu duruyordu."-Profesör bunun içinde ne var? " dedim , merakla
"-Cennet" Diyerek bırakmıştı.
Salonun ortasında bir platform duruyordu , platform yerden fazla yüksek değildi .Etrafta başka makineler ve kablolar vardı. Herşey parlak ve göz alıcıydı.
Ama aklım hep o cennetin olduğu yerdeydi neydi bu cennet neden bu kadar gizli tutuluyor?"-Burda ne yapıyorsunuz? " dedim, ama Profesör cevap vermedi .Sadece etrafta bakmakla yetinmişti.
"-Profesör? " diyerek ciddiye almasını sağladım
"-Burda ki hiçbir hayvan zarar görmüyor bu kadarına bil yeter." Diye beni geçiştirirken...
"-Bu deney sonunda peki ne olacak? " dedim,yani amaçlarını bilmek istiyordum..
"-Bu sadece başlangıç nazlı, sadece başlangıç..." dedi
"-Peki yan etkisi var mı bunların Köpiş'e birşey olucak mı? " derken gözlerim dolmuştu
"-Köpek için bir yan etkisi olmaz maymun da ilk defa deneyeceğiz yan etkisi olma olasılığı yüksek. " dedi
"-Yüksek mi? Zara görmeyecekler dimi profesör "dedim ona yaklaşarak..
"Hayır ikisinide tehlikeye atacak birşey yapamayacağız .."
Dedi ..
Ve profesör sözünü tuttu .
Onları hiç tehlikeye atmadı."Ama canlıları tehlikeye atmak konusunda korktuğum şeyi ben kendime yapıyordum zaman geçtikçe...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol Yanım ~Serisi 1
Teen FictionSizce aşk tesadüfleri sever mi? Bir çocuğun dikkatini çekmek için ne kadar ileri gidilebilir? Nazlı babasının iş nedenlerinden dolayı yeni bir şehire taşınmasıyla başlar herşey .En iyi okullardan birine kaydını aldırır . Ve okulun ilk gününden fiy...