♣️ვინ არიან ისინი♣️pt2

83 11 0
                                    

                           〰️კიმ თეჰიონი〰️
კიმ თეჰიონი გახლდათ ბიჭი რომელსაც ვამპირული გენები ხვდა წილად, ეს ერთგვარი წყევლა იყო და მისი გააქტიურება იმ შიმთხვევაში იყო შესაძლებელი თუ ვინმეს მოკლავდა...
თეჰიონი დაიბადა 1747 წელს.
რაც უფრო იზრდებოდა მით უფრო ლამაზდებოდა.
1766 ში, როცა უკვე 19 წლის იყო ყველა მის შეუდარებელ გარეგნობაზე საუბრობდა.
ნატიფი და ულამაზესი სახე.
წითელ ტუჩებს და ნაზ კანს ქალები ჭკუიდან გადაჰყავდათ, მამაკაცებს კი აცოფებდათ ის ფაქტი რომ, ქალები მათ ზედაც არ უყურებდნენ.
ყველა ასულს სურდა თეჰიონის მოპოვება და ამისათვის ყველაფერს აკეთებდა.
სამწუხაროდ ახალგაზრდა ბიჭის სიცოცხლე ერთ ერთი თანასოფლელი მამაკაცის გამო ჩაშხამდა. ამ კაცს სძულდა და საშინლად შურდა თეჰიონის რადგან ქალი რომელსაც იგი ეთაყვანებოდა მას ზედაც არ უყურებდა. რასაკვირველია ისიც მხოლოდ ჩვენი ლამაზი ბიჭისთვის იბრძოდა.
ბრაზი დაგროვდა კაცში და საბოლოოდ გადაწყვიტა მისი თავიდან მოშორება.
იმ ღამეს როცა ბიჭი სახლისაკენ მიიჩქაროდა კაცმა გზა გადაუღობა და სიკვდილით დაემუქრა.
თეჰიონი აზრზეც არ იყო მოსული როცა გაგიჟებული კაცი ეცა და მისი მოკვლა სცადა.
საბედნიეროდ თუ საუბედუროდ მან თავის დაცვა მოახერხა მაგრამ, ხელი იმდენად ძლიერად ჰკრა ჩხუბის დროს რომ,  კაცმა თავი ვეღარ შეიკავა, წაიქცა და თავი ქვას ჩამოარტყა.
მთვარის შუქზე ბიჭმა კარგად დაინახა მუქი სითხე რომელიც კენჭებს შორის იკვლევდა გზას.
აზრი უკვე აღარ ჰქონდა.
მან ადამიანი მოკლა და წყევლა გააღვიძა...
           ...თეჰიონი ვამპირიად იქცა...

                        〰️ჯეონ ჯონქუქი〰️
ჯონქუქის გარდაქმნის ისტორია ბევრად მარტივია ვიდრე სხვების...
მისი ისტორია კი ასეთია...
ჯეონ ჯონქუქი დაიბადა ვამპირებზე მონადირე ოჯახში 1833 წელს და რასაკვირველია ისიც მონადირე გახდა.
როცა ჯონქუქი ჯერ კიდევ ბავშვი იყო მას ვამპირებმა დედა მოუკლეს...
ეს იყო პირველი მიზეზი რატომაც აირჩია მან მონადირეობა...
1850 ში როცა უკვე 17 წლის იყო, მან მამამისთან ერთად ნადირობისას ვამპირი საშინლად დაჭრა გულთან რამაც მისი გარდაცვალება გამოიწვია.
მისიანმა ვამპირებმა ეს საქმე უპასუხოდ არ დატოვეს ამიტომაც ჯონქუქი მოიტაცეს და სამარადისო ტანჯვას და შიმშილს დაჰპირდნენ.
მათ ჯერ კიდევ ახალგაზრდა ქუქი არ მოკლეს რადგან მათი აზრით სიკვდილი ყველაზე მარტივი გამოსავალი იქნებოდა ამიტომაც                    იგი ვამპირად აქციეს...

რაც შეეხება პარკ ჯიმინს მისი ისტორია კარგად ვიცით პირველი თავიდან, ხოლო საიდან იცნობდა ამ ექვსეულს შემდგომში გაიგებთ♥️

  kiss me at nightWhere stories live. Discover now